Voi P..., kutsuin vahingossa väärän ihmisen meille
Mitä teen?!
Näpyttelin ystävälleni s-postia, jossa kutsuin heidät meille syömään. Jotain olen todella laadukkaasti päässyt sössimään, sillä äsken sain s-postin poikani luokkakaverin äidiltä, jossa vastasi kutsuuni. Voi ei!
Minulla on vanhempaintoimikuntaan kuuluvien vanhempien s-postiosoitteet ja tätä kautta tunnemme toisemme etäisesti. En ollenkaan pidä tästä henkilöstä, kemiamme saati taustamme eivät lisäksi käy ollenkaan yhteen. Hänellä on luonteessaan sekä käytöksessään paljon sellaisia piirteitä, joita en ihmisessä arvosta. Mitä ihmettä nyt teen??? Otan heidät "ilolla" vastaan ystäväperheen sijaan vai kehtaanko sanoa, että hups nyt tuli lähetettyä s-posti väärälle ihmiselle? Hän vielä niin mairean vastauksen minulle kirjoitti, jossa kertoi kuinka mielellään ovat tulossa. Aargh..
Kommentit (38)
nimittäin muutimme kesken vuotta uudelle paikkakunnalle ja katolisessa koulussa ei ollut lukuvuodelle 2009-2010 paikkoja kesken vuotta saapuville. Laiton lapseni sinne jonoon, mutta paikka aukeaa vasta syyskuussa 2010.
että katolisissa kouluissa on kyllä ihan sitä samaa sosiaalista sekasoppaa kuin julkisessakin koulussa. Ei siellä ole vain tietyn sosiaalisen luokan lapsia, vaan kaikkia sekaisin.
olet sen verran oudonoloinen ihminen, kun heti tuomitset tämän naisen perheineen ennekuin paremmin tunnet. Yök!
mutta itse asiassa näin meinasi käydä, että olin lähettämässä s-postiviestiä työkaverilleni, jota en hyvin tunne.
Tunnustan, aihe oli täysi provo, mulla oli tylsää mutta itse asiassa näin meinasi käydä, että olin lähettämässä s-postiviestiä työkaverilleni, jota en hyvin tunne.
Ota siis vastaan ja yrität päästä ennakkoluuloistasi, tutustut uuteen ihmiseen :)
Ei muuta kuin kokkaamaan ja viettämään iltaa uuden ystävän kanssa
Ota siis vastaan ja yrität päästä ennakkoluuloistasi, tutustut uuteen ihmiseen :)
Ei muuta kuin kokkaamaan ja viettämään iltaa uuden ystävän kanssa
johan ap.kertoi että oli provo.
Jos ei ole hyvä, nielet kiukkusi ja otat hymyssäsuin väärät vieraat vastaan, jos taas annat piut paut koko asialle, korjaat tietysti asian ja kutsut oikeat vieraat kylään. Kummat ovat tärkeitä elämässäsi?
Siis jotain samaan piiriin kuuluvia muita pariskuntia, niin tilanteesta ei tule niin epämukava.
Siis jotain samaan piiriin kuuluvia muita pariskuntia, niin tilanteesta ei tule niin epämukava.
Mitä tekemistä muuten itsetunnolla on asian kanssa?
olisi liian nolo jos ovat jo tulossa. Syötte sen kerran ja juttelette mukavia. Älä ole noin epäluuloinen, nainenhan voi olla tosi mukava.
Tietysti kerrot totuuden niin kuin asia on, ja kutsut todelliset ystäväsi viettämään mukavaa iltaa kanssanne.
ystäväni joka minun piti alunperin kutsua syömään kuuluu samaiseen vanhempaintoimikuntaan (ja varmaan sitäkautta jotenkin sössin ne s-postiosoitteet). Voisin kutsua vielä yhden muunkin pariskunnan samasta toimikunnasta. Hyvä vinkki, ap kiittää ja kumartaa, ei edes tullut paniikissa mieleen moinen.
Ja samalla tämä kiusankappale-nainenkin saattaa näyttää itsestään uusia puolia. Voithan vaikka vielä laittaa hänelle sähköpostia, jossa sanot, että kiva juttu kun tulette, olet kutsunut muitakin vanhempaintoimikunnasta ja toivot, että tulee kiva ilta. t.4
olisi liian nolo jos ovat jo tulossa. Syötte sen kerran ja juttelette mukavia. Älä ole noin epäluuloinen, nainenhan voi olla tosi mukava.
Jo ekalla tapaamiskerralla sain kuulla, että heidän luottotietonsa ovat menneet (auto meni rikki eivätkä saaneet lainaa korjaukseen). Itse en raha-asioista puhu juurikaan edes ystävien kesken, saati sitten tuntemattomien. Noloa oli myös, kun hän kertoi miehensä läsnäollessa, että heillä vessa lainehtii pissiä, hänen kolmella pojallaan kun on GENEETTINEN virtsanpidätysongelma! Olin niin nolona hänen miehensä puolesta, voi taivas! Hän kadehtii ja arvostelee toisia selän takana ja toisaalta näiden ihmisten edessä nuolee heidän peppunsa. Mutta näin mennään ja kutsun tosiaan muitakin koolle niin ei ole ainakaan hirveän vaivautunut ilmapiiri.
ja kutsu myös muita.
Jotkut ovat avoimia ja haluavat jakaa asiansa kaikkien kesken.
Näytät arvostavan vain täydellisiä ihmisiä jolla ei ole mitään ongelmia.
ja kutsu myös muita.
Jotkut ovat avoimia ja haluavat jakaa asiansa kaikkien kesken.
Näytät arvostavan vain täydellisiä ihmisiä jolla ei ole mitään ongelmia.
Mutta jotain rajaa silti miehensä nolaamisella sekä pankkitiedoista puhumisella, ainakin noin niinkuin ensimmäisella tapaamiskerralla. Kumpikaan asia ei liittynyt käsiteltävään aiheeseen mitenkään vaan tuli ns. puun takaa. ap
niin sinusta ja koulutuksestasi sekä sosioekonomisesta statuksestasi kertoo paljon se, ettei lapsesi ole yksityiskoulussa.