Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka kestivät miehen väkivaltaisuutta liian pitkään?

Vierailija
07.06.2010 |

Itse olin aikoinaan niin riippuvainen miehestä ja kuvittelin rakastavani häntä, vaikka hän petti, hakkasi ja teki vaikka mitä, kun taas minun piti pysyä kotona ilman mitään kontakteja ulkomaailmaan.

Siitä tuli lapsillemme vakavia seurauksia, joista maksetaan kovaa hintaa vielä pitkään.

Kohtalotovereita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riidan päätteeksi hakannut minut sairaalakuntoon. Oli hiuskarvan varassa, etten olisi tässä tätä kirjoittamassa. Samalla sairaalareissulla selvisi, että olen raskaana. Lapsi ei ole koskaan isäänsä nähnyt ja isäksi kutsuu nykyistä miestäni, jonka löysin ollessani viimeisilläni raskaana ja nyt meillä on yhteiseloa takana 12v ja lapsia yhteensä kolme

Vierailija
2/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli varmaan enkelit matkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin miehen kanssa, joka näin jälkeenpäin ajateltuna ja "oireiden" perusteella oli narsisti ja sen lisäksi väkivaltainen. Siedin tuota 8v, jonka jälkeen lähdin salaa yöllä ystäväni avulla ja kadun vielä tänä päivänäkin, että en lähtenyt aiemmin. Lapset saivat traumoja ja vieläkin tämä ex häiriköi. Hänellä on lähestymiskielto eikä saa lapsiaan tavata.

Vierailija
4/11 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy tätä pahalla, mutta ystäväni oli vastaavassa tilanteessa ja hänen lapsensa joutuu tapaamaan isäänsä (valvotusti, mutta silti isä on pari kertaa lyönyt lastaan) ja on siis oikeuden päätös, että isän kuuluu saada tavata lastaan.

riidan päätteeksi hakannut minut sairaalakuntoon. Oli hiuskarvan varassa, etten olisi tässä tätä kirjoittamassa. Samalla sairaalareissulla selvisi, että olen raskaana. Lapsi ei ole koskaan isäänsä nähnyt ja isäksi kutsuu nykyistä miestäni, jonka löysin ollessani viimeisilläni raskaana ja nyt meillä on yhteiseloa takana 12v ja lapsia yhteensä kolme

Vierailija
5/11 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy tätä pahalla, mutta ystäväni oli vastaavassa tilanteessa ja hänen lapsensa joutuu tapaamaan isäänsä (valvotusti, mutta silti isä on pari kertaa lyönyt lastaan) ja on siis oikeuden päätös, että isän kuuluu saada tavata lastaan.

valvottujen tapaamisten aikana? Miten on mahdollista että silti saa tavata lastaan?

En ole tuo hiuskarvan varassa-kirjoittaja (anteeksi, en tiedä parempaakaan sanaa millä sinua sanoisin), vaan ihmettelin vain tuota tapaamisasiaa. Ja veikkaisinpa että tuo hiuskarvan varassa kirjoittaja ei ole kertonut lapsen oikeaa isää, varsinkin jos heillä kyseessä ollut avoliitto. Silloinhan on helppo sanoa että isä on vaikkapa joku yhden yön pano josta ei tiedä nimeä osoitetta jne.

Vierailija
6/11 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni lapsi on nyt 7v ja isä löi lapsen ollessa 5v ja toisen kerran nyt muutama kuukausi sitten. Nämä "valvojat", jotka olleet läsnä noissa tapaamisissa kun lyöminen tapahtunut niin eivät kuulemma ole nähneet mitään.

Vaikea uskoa, että pieni lapsi keksisi päästään tuollaista ja ystäväni lapsi alkanut pelätä noita isänsä tapaamisia ekan lyönnin jälkeen ja ystäväni ei haluaisi antaa lapsensa tavata isäänsä, muttei tiedä miten estääkään.

valvottujen tapaamisten aikana? Miten on mahdollista että silti saa tavata lastaan?

En ole tuo hiuskarvan varassa-kirjoittaja (anteeksi, en tiedä parempaakaan sanaa millä sinua sanoisin), vaan ihmettelin vain tuota tapaamisasiaa. Ja veikkaisinpa että tuo hiuskarvan varassa kirjoittaja ei ole kertonut lapsen oikeaa isää, varsinkin jos heillä kyseessä ollut avoliitto. Silloinhan on helppo sanoa että isä on vaikkapa joku yhden yön pano josta ei tiedä nimeä osoitetta jne.

Vierailija
7/11 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän todisti esim. Sofi Oksanen, joka tuon totuuden kerrottuaan sai yllätys yllätys -tappouhkauksia vihaisilta suomalaisilta miehiltä. Aika paradoksaalista!

Vierailija
8/11 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt tajuta juosta karkuun ja lujaa ensimmäisen kahden viikon jälkeen. Nyt on erosta 13 vuotta.

Vierailija
9/11 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on väkivaltainen, väkivaltaa on kaikkialla niin naisissa kuin miehissä, niin suomessa kuin ulkomaillakin.

Minusta pitäisi puhua myös siitä mikä saa naisen uskomaan että hakkaava ja kontrolloiva mies rakastaa vaikka teot puhuvat aivan muuta.

miten meidät on kasvatettu että uskomme että kun otat suomalaisen miehen se hakkaa mutta rakastaa, eihän se pidä paikkansa.

Vierailija
10/11 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on väkivaltainen, väkivaltaa on kaikkialla niin naisissa kuin miehissä, niin suomessa kuin ulkomaillakin.

Minusta pitäisi puhua myös siitä mikä saa naisen uskomaan että hakkaava ja kontrolloiva mies rakastaa vaikka teot puhuvat aivan muuta.

miten meidät on kasvatettu että uskomme että kun otat suomalaisen miehen se hakkaa mutta rakastaa, eihän se pidä paikkansa.

Vierailija
11/11 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis numerolla kaks kirjoittanut. Me emme ehtineet naimisiin asti, vaikka yhdessä olimmekin lähes 9v.

En siis kertonut, että tiedän lapsen isän vaan sanoin, ettei minulla ole tietoa sillon vielä syntymättömän vauvan isästä, vaikka oikeasti tiesinkin nykyisen ex-mieheni olevan isä. En kuitenkaan halunnut ottaa pienintäkään riskiä, että lapseni joutuisi tapaamaan isäänsä ja mahdollisesti kärsimään sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä