Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän voi pahimmassa tapauksessa tapahtua kun

Vierailija
07.06.2010 |

söin juuri sämpylää. Vasta syötyäni puolet huomasin että koko sämpylän pohja oli ihan homeharson peittämä, olin siis syönyt harmaata homemöhnää ihan reilusti. Olen raskaana rv 13+4.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutaman kerran haukannut homeista leipää ja se on karsein maku maailmassa!

Vierailija
2/2 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tuohon on sanoa mitään. Varmaan parasta tietoa saisit teratologisesta tietopalvelusta joka vastaa juuri tällaisiin raskauden aikaisiin asioihin:

Avoinna arkisin klo 9-12

puh: (09) 4717 6500

"Teratologinen tietopalvelu on valtakunnallinen puhelinpalvelu, joka antaa tietoa teratogeeneistä.

Teratogeeneillä tarkoitetaan ulkoisia tekijöitä, joilla on haitallisia vaikutuksia hedelmällisyyteen tai kehittyvään sikiöön. Tällaisia voivat olla äidin tai isän käyttämät lääkkeet, äidin infektiot, sekä erilaiset kemialliset tai fysikaaliset ympäristöaltistukset.

Teratologinen tietopalvelu vastaa myös imetyksen aikaista altistumista koskeviin kyselyihin.

Teratologiseen tietopalveluun voivat ottaa yhteyttä raskautta suunnittelevat, tai jo lasta odottavat äidit ja isät, terveydenhuollon ammattihenkilöt, apteekit ja viranomaiset sekä tiedotusvälineet. Palvelu ei puutu äidin, raskauden tai lapsen hoitoon, eikä määrää lääkkeitä. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä