Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lauantai ilta oli elämäni PELOTTAVIN!!!! :(

Vierailija
06.06.2005 |

.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh my god. pääsitkö taivaaseen vai jouduitko helvettiin? jos oot helvetissä ni onko niitä sun vessanpöntön vesiä näkynyt siellä? vai mihinköhän ne joutui...

Vierailija
2/61 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Mutta turva on Jumalassa, jos olet ahdistettu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
28.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes itse belsebuubi ei voi sietää lattialla lojuvia hikisiä sukkia! Tämä oli tod.näk vakava varoitus miehellesi...

" .. elleivät sukat ala mennä pyykkikoriin roikut ensi kerralla itse lampusta..."

Vierailija
4/61 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....että vessan pönttö tyhjeni ja vielä yliluonnollista.....

Liekkö sama mörkö meilläkin... kun lattiakaivot tyhjeni ja vesi vapisee pöntössä.... ?????

Vai olisko ihan normaali pakkanen jäädyttänyt viemärintuuletusputken ja nyt se imaisi sitten ilmaa sieltä mistä sai....

Ja tämä nyt sattui sitten olemaan ap:n vessanpönttö.....

Ihanko te oikeasti uskotte näihin yliluonnollisiin....

Ja sille sukalle lanpussa löytyy ainakin 1 milj. eri syytä....

Vierailija
5/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei ollut koskaan ennen tapahtunut mitään yliluonnolista,kunnes lauantai iltana koin jotain todella pelottavaa.

olin ollut jo pari päivää yksin kotona,mies oli lasten kanssa reissussa.ystäväni tuli meille viettämään iltaa,(emme juoneet alkoholia)

ystäväni on uskovainen ja puhuttiin jumalasta sekä saatanasta.

yht äkkiä radio meni itsestään päälle. no ei siinä mitään,on joskus tehnyt sen ennenkin.kaveri lähti kotiin.

minulla oli outo olo,pesin hampaat ja istuin pöntölle.tunsin allani kovan ilmavirran ja aivankuin minua olisi vedetty pöntön sisään,nousin hädissäni pois ja katsoin pönttöön joka oli aivan tyhjä,ei edes tippaa vettä.

eteisessämme on peräkkäin kolme roikkuvaa lamppua,katsoin lamppuja,sammutin ne ja juoksin peiton alle.

kuulin outoa ääntä eteisestä ja sydän pampatti hullunlailla,aivan kuin joku olisi ollut meillä lisäkseni.

juoksin ja napsautin valot päälle ja menin äkkiä takaisin sänkyyni.katseeni kiinnittyi heti keskimmäiseen lamppuun jossa roikkui jotain mustaa.olin aivan kauhusta jäykkänä ja soitin kaverille että tulisi meille yöksi.hän sanoi ettei halunnut tulla,mutta voisi kyllä hakea minut heille.

soitin eräälle uskovaiselle kaverille ja hän rukoili puolestani.

kaveri soitti summeria ja jouduin kävelemään lampun vierestä ja huomasin että lampun ympärille oli kiedottu mieheni sukka.

kaveri tuli vihdoin ja minä tärisin kauhusta,puin äkkiä päälleni ja lähdimme kaverini luokse.

en ole ikinä kokenut MITÄÄN yhtä pelottavaa!!!!

Vierailija
6/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tahdo, että sä tuut uskoon. Äläkä pelkää uskoon tulemista. Et sä mikskään ihmeotukseksi muutu.

Vierailija
7/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan joku muukin " kotona" kuin te. Joku henki tms. joka ei ole saanut rauhaa vaan on edelleen tässä maailmassa, vaikka pitäisi olla jo poissa.

Vierailija
8/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokenut tuollaista ihan uskossaoloaikanani.

Vierailija
9/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Vierailija
10/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko siellä kodissasi tänne kirjottelemassa vai missä? Onko miehesi vielä matkoilla? Jotenkin mun mielestä ap kuulostat provolta. Kolme roikkuvaa lamppua? Kas kun eivät heiluneet...

Minä uskon saatanan olemassa oloon, mutta ap taitaa vain huvitella..

Vierailija
11/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tuli hakemaan sua. näkikö sukan myös? vai pitikö sua hulluna?

Vierailija
12/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus tehtailin tuon tyylisiä kouluaineita. Niissä vaan oli vielä pääkalloja ja pomppivia luurankoja .)

Vierailija
13/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauniita, ihania kesäiltoja järkkäilee Jumala.

Tuosta tuollaisesta kummittelusta meinaa pää seota, mutta asia on ihan Jumalan hallinnassa. Hän jostain syystä antaa sun nyt nähdä siekkarin aikaansaannoksia.

Vierailija
14/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eteisessämme on peräkkäin kolme roikkuvaa lamppua,katsoin lamppuja,sammutin ne ja juoksin peiton alle.

kuulin outoa ääntä eteisestä ja sydän pampatti hullunlailla,aivan kuin joku olisi ollut meillä lisäkseni.

juoksin ja napsautin valot päälle ja menin äkkiä takaisin sänkyyni.katseeni kiinnittyi heti keskimmäiseen lamppuun jossa roikkui....

Vierailija
15/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite näin häikäisevän valoisan olion vessan ovella teininä...

Vierailija
16/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua ei todellakaan naurattanut sillä hetkellä,ja tiedän että kuulostaa todella hölmöltä,mutta on aivan totta.

niin ja meillä on siis sellainen pitkä eteis aula jossa lamput roikkuvat,ja sängystäni on suora yhteys aulaan.

Vierailija
17/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belsebuubille siitä on suora yhteys

Vierailija
18/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin kakastani sulamattoman herneen. Tästä syystä pidänkin aina herneistä tehtyä kaulakoruani kaulassani, jotta Saatana ei tulisi minua viemään. Kotitonttuni sen sijaan tykkää herneistä ja joudun silloin tällöin korjailemaan kaulakoruani, josta tonttu perkele vie aina muutaman. Ilkeä kuin mikä.

Vierailija
19/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä paskiaisilla on aina metkut mielessä. Huudat vaan aina " Heil Lucifer" kovaa, kun pinnistät, niin partasuut pelästyvät.

Vierailija
20/61 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi