Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neela vai Keesia?????????

06.06.2005 |

voi apua mä oon vaikee tapaus jo päätimme että kait sitten se Neela on kivempi ja sitten aloinkin jo epäilee kun sitä ennen nukahtamista pohdiskelin.

Mies sanoi sitten että saan päättää niistä kahdesta.

Laitoin tän jo eri kohtaan kun tuo mun Joosualle ja Tiitukselle pikkusisko on jo niin täysi.

eli kertokaahan kumpi on teistä kivempi

Neela vai Keesia

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedänkin jo että Keesia teidän tytöstä tuli mutta pakko kertoa että meillä on Neela. Teillä siis Keesia Petra Maria, meillä Neela Rosa-Maria. :) Ja Neela on 6,5kk...

Vierailija
2/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keesia kuulostaa ihanalle, mutta samoin Neela. Todella vaikeaa, ymmärrän että et osaa päättää. Jos toiset nimet on Petra ja Maria niin molemmat sopivat niihinkin =)

Itse ehkä valitsisin Neelan, mutta se saattaa johtua siitä että meille on tulossa Veela ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykästyin kans Veela nimeen.

Oli kivojen nimien listallani, joita sit ukolle ehdottelin ei tykännyt siitä eikä kyllä puolistakaan nimistä, kuten näkee sieltä J ja T sisko listaltani.

No toisaalta hyväkin sitten ois ollut vielä vaikeempaa päättää :)

Vierailija
4/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy nro 1: Sopii paremmin poikien nimien kans, koska 6 kirjainta..

Syy nro 2: Löytyy raamatusta niinkuin poikienkin nimet..

Mutta on Neelakin todella kaunis :)

Vierailija
5/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin sun serkulta sun mailiosoitteen, mutta vielä en oo sitä saanut.. laitan mailia tulemaan kun saan sen :)

Vierailija
6/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummatkin on erittäin kauniita nimiä, mutta Keesia kävisi paremmin verrattuna sisarusten nimiin!

Vierailija
7/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte laittaa nimeen molemmat " varmuuden vuoksi" , ja sitten rauhassa kokeilla ja katsoa, kumpi vakiintuu kutsumanimeksi.

8/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni upealle Keesialle! Todella hieno ja minulle aivan nimituttavuus (näin sen ensimmäisen kerran siellä Joosuan ja Tiituksen pikkusisko-ketjussa). Nimi näyttää ja kuulostaa suomalaiselta tytön nimeltä, naisellinen ja selkeä. Minä kun en tunne kukkia, niin uskoisin jos joku väittäisi että Keesia on kaunis herkästi vaaleanpunainen kukka! ;o) Minusta Keesia sopisi upeasti Joosuan ja Tiituksen siskoksi! Yhdistäviä tekijöitä: nimi tulee Raamatusta, 6 kirjainta ja s kirjain, ja silti myös tarpeeksi erilaiset nimet, jokaisella omat etukirjaimet - wau mikä sarja!!

Neela on myös kiva nimi, muttei yllä tässä tapauksessa lähellekään voittoa.

Vierailija
9/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keesia ei minusta kuulosta edes nimeltä.

Vierailija
10/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin -jonskuli-, Neela on paljon kauniimpi.

Vierailija
11/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeen voi laittaa Neela Keesia kun tokat nimet valittu tulee Petra Maria mies haluu Petran ja mä Marian

Vierailija
12/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatusta katsoin niin Kesia mistä nimen Keesia otimme tarkoittaa Kassia.

Mietin et mitä ostoskassiako heh,

Mies katsoi selitysteoksesta niin

Kassia on Kiinalaisen kanelipuun irroitettu kuori.

sitä käytettiin mausteena,ja se on paksumpaa kuin tavallinen aito kanelipuun kuori.

se oli mm,israelilaisten pyhän voiteluöljyn raaka-aineita.

kassia on tunnettu miellyttävästä tuoksustaan.

Vierailija
13/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

,mutta siis enhä minä asu Suomessa niii varmaa siksen osaa aatella tota Keesia nimee;mitä se tarkoittaa? Neela kun on nii pehmee lausua,mutta erikoinen nimi sekin,en ollu sitäkää nimee enne kuullu,kun tällä palstalla ,mutta jos täällä saa äänestää,niin ääni Neelalle.Mutta varmasti " keijututtösi " on Keesiana kans aivan sulone!!!!!

14/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran Petra ja Maria tulevat varmasti niin miten olisi Keesia Neela Petramaria tai Keesia Keiju Petramaria? ;o)

Vierailija
15/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran Petra ja Maria tulevat varmasti niin miten olisi Keesia Neela Petramaria tai Keesia Keiju Petramaria? ;o)

[/quote]

En tiiä kyl liian pitkä nimi ja mies ei Keijua laittas.

Ja jos Keesia tulee niin mieluusti sit ne toisetki nimet sieltä raamatusta.

Vaikka raamatushan on muodossa Kesia mut melki sama ja siitä nimestä muunnos.

Ois toisaalta ollut ihanan laittaa luontoaiheisia nimiä lapsille, mutta se nyt on ollut tämä raamattulinja tietty jos vielä tulis toinen tyttö vois tytöillä olla luontonimet mutta kun ei ehkä enää lkapsia tehdä tähän taloon jos ei joskus sit innostuta.

On vaan riskiäkin kun kaikki 3 sektiolla

16/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Neelia ois ihana ja vähän niinkuin noiden molempien nimien yhdistelmä, mutta sitä on vissiin jo useamman kertaa ehdoteltukin eikä se taida sytyttää ;o)?!

Neela saa kuitenkin noista kahdesta ääneni, sillä se on tosi kaunis ja pehmoinen nimi!!

Vierailija
17/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei Neelassakaan mitään vikaa ole.

Keesia sopii paljon paremmin isoveljien nimiin sekä soinniltaan, että myös sen takia että sisältää S-kirjaimen ja löytyy raamatusta.

Vierailija
18/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän paljon enemmän Keesia-nimestä ja se sopii muutenkin paremmin, kun on raamatullinen nimi ja sillä on merkitys.

Vierailija
19/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, erilainen nimi. Nimi, joka varmasti muistetaan.

Vierailija
20/26 |
06.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ' söötiltä' , istuu paremmin suuhun, enemmän ' suomalaisen kuuloinen' .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi