Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lapsen viedä tavallisen lääkärikeskuksen lääkärille vai pitääkö mennä lastenlääkäriasemalle?

Vierailija
07.06.2010 |

Olisi ihan pikkuvaiva lapsella ja lastenlääkäriasema on sen verran kaukana, että ajattelin, josko voisi tilata ajan yleislääkärille tohon läheiseen "aikuisten" diacoriin. Oon aina käyttänyt lastenlääkäriasemalla enkä koskaan ole nähnyt tuolla diacorissa lapsipotilaita. Kai hoitavat lapsiakin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan aikaa tilatessasi, että potilas on lapsi.

Vierailija
2/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä pahemmin kuullut erillisistä Lasten lääkäriasemista..? Kyllä ne lastenlääkärit ottaa vastaan ihan tavallisten lääkärikeskusten yhteydessä. Ja jos on kyse jostain tavallisesta korvatulehdusepäilystä, niin itse ainakin mieluummin varaan ajan ihan yleislääkärille, kun tulee halvemmaksi kuin erikoislääkäri. Perusasiat nyt osaa kuka vaan lääkäri, jopa se terveyskeskuksen, jolla lapsensa saa käyttää vallan ilmaiseksi.

Vierailija
4/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on käännytetty lapsen kanssa pois (olin siis ajan varannut lapsen hlötunnuksella tietty) ja sanottu, että on mentävä lastenlääkäriasemalle. Mutta tässä tapauksessa nämä lääkäriasemat toimivat jotenkin rinnakkain, eivät ne ihan samaa olleet, kun on eri nimikin, mutta jotenkin kytköksissä. Kysymä luulisi selviävä...

Vierailija
5/5 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan pikkuvaiva lapsella ja lastenlääkäriasema on sen verran kaukana, että ajattelin, josko voisi tilata ajan yleislääkärille tohon läheiseen "aikuisten" diacoriin. Oon aina käyttänyt lastenlääkäriasemalla enkä koskaan ole nähnyt tuolla diacorissa lapsipotilaita. Kai hoitavat lapsiakin?

Ihan Mehiläiseen tai Terveystaloon viedään. Jos on joku tavallinen pikkuvaiva, kuten korvatulehdus, silmätulehdus tms. varaan ajan yleislääkärille, koska täällä ei yksityisillä lääkäriasemilla yleensä pääse lastenlääkärille tyyliin samana tai seuraavana päivänä ellei käy hirveän hyvä tuuri.