Kalastajan vaimo on sittenkin kaunis
Kommentit (13)
Mun mies on kalastaja ja mä en todellakaan ole kaunis.
jossa katsoo suoraan kameraan. Niissä asukuvissa on kasvot välillä jotenkin oudossa kulmassa. Mutta tuo lähis mielestäni kaunis :) ap
kalastajan vaimokin alkoi nyt sit teken näitä aloituksia itsestänsä tänne! Aika narsistista porukkaa kaikki blogejen kirjoittajat...hakevat ilmeisesti kehuja täältä palstalta.
Taitaa vain olla miehensä tossun alla aika pahasti.
ikäistään vanhemman näkönen. Luulin ensin reilu kolemkymppiseks. No, ei sillä niin väliä. Taitaa olla auringolla aika suuri merkitys...kun tuo iho on auringosta "laikukas". Ilman niitä vois näyttää ikäistään nuoremmaltakin.
Mutta kaunis, vaikkei ihan nuoren näkönen ookkaan!
naita kommentteja. "Nojoo perusnatti, mutta ripset aika rumat ja sieraimet epasymmetriset tjp..."
Alaka vaita etta jos laittaa kuvansa nettiin niin sita sitte saa arvostella. Ihan perustapoihin kuuluu etta toisia ei tollalailla mollata. Mulla ei ikina tulis mieleen suurennuslasin kanssa repia joku palasiksi ja arvostella ulkonakoa.
Täällä on melko paljon mielenterveydellisistä ongelmista kärsiviä. Eihän se toki mikään maailmanloppu ole, mutta jonkun verran välillä ympäristö kärsii näistä heidän ongelmistaan.
ainahan se on tuolta näyttänyt.