Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetyksen aloittamisesta kysymys.

Vierailija
06.06.2010 |

Onko olemassa jokin ns. lääke mikä auttaa maitoa nousemaan? Sain vauvan muutama kuukausi sitten ja maitoa missään vaiheessa alkanut tulla. Kätilöt käskivät vain antaa korviketta. Haluaisin vain tietää, mikäli hankin joskus lisää lapsia ja on silloin samanlainen ongelma.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysellä neuvolasta/synnäriltä.

Vierailija
2/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan ap yritit imetystä ja mitä kaikkea teit sen eteen? Kuinka usein vauvasi oli rinnalla? Oliko vauva unelias? Näitä kysyn siis että voisin antaa sinulle vinkkejä seuraavaan imetykseen.

Vierailija
4/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa viisi päivää. Vauva oli rinnalla melkein kaikenaikaa, joskus jopa kuusi tuntia putkeen. Vauva alkoi lopulta olla todella väsynyt (ei saanut lisämaitoa, vaikka pyysin). Viidentenä päivänä, kun olin lähdössä kotiin, niin kätilöt sanoivat vain, että jos maitoa ei tule yhtään niin korviketta. -AP-

Vierailija
5/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa viisi päivää. Vauva oli rinnalla melkein kaikenaikaa, joskus jopa kuusi tuntia putkeen. Vauva alkoi lopulta olla todella väsynyt (ei saanut lisämaitoa, vaikka pyysin). Viidentenä päivänä, kun olin lähdössä kotiin, niin kätilöt sanoivat vain, että jos maitoa ei tule yhtään niin korviketta. -AP-

imuotetta, millainen vauvan painonkehitys oli? Tuliko kakkaa/pissaa? Aika hassu tuokin neuvo, olsithan voinut antaa tilkan lisämaitoa ja sitten yrittää virkeämmän vauvan kanssa imetystä. Usein imetykset kaatuvatkin juuri siihen, että äidit eivät saa asiantuntevaa apua ja neuvoja, vaikka tarvitsisivat. Jatkossa kannattaa olla yhteydessä paikkakuntasi (tai valtakunnallisiin) imetystukihenkilöihin.

Vierailija
6/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissavaippoja tuli viiden päivän aikana vain kolme ja yksi kakkavaippa. -AP-

Vierailija
7/7 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kerralla kannattaa tehdä niin, että antaa ihan vähän lisämaitoa kupista ja sitten vauva rinnalle, on virkeämpi niin. Ja voihan olla, että seuraavan kanssa kaikki on ihan toisin!