Mieheni haluaa naida minua vain peraaukkoon,normaali ematin seksi on loppu,mita vinkkeja? Aina seksin myota esileikki nuoleminen ym.
jälkeen hän laittaa kortsun ja haluaa persreikään,olen pyytänyt normaalisti mut kuulemma parempaa näin.....mitä asialle voisi tehdä,mies 35v jörrikkä oikea metsänmies
Kommentit (31)
Miksi kirjoittelet tänne 1000 eri nimimerkillä, mään?
sambuca, mici, m sc, kaikki loimaalaiset jne.
Ja nyt Topelius.
novellihomon terroria. Poistettava. Ja steriloitava piiniszenitaali.
Ei siitä oikeasti mitään vanhuudenvaivoja tule. Eli ei peppu veny, vaikka anaalia harrastaakin.
jos kerran vaan peppuun niin työnne se peppuun vaikka kurkku joka kerta!!
eiköhän ala ymmärtään
Näin vuonna 2005 panen vaimoa persereikään 2015 ja tykkää nussii myös minua dildolla peräreikään samalla kun ottaa suihin tekee höpöö en ole homo mutta kohta joku kiihko masa tai peiton alla pimeässä iida tulee huutelemaan jo on sairasta.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2005 klo 14:50"]
jälkeen hän laittaa kortsun ja haluaa persreikään,olen pyytänyt normaalisti mut kuulemma parempaa näin.....mitä asialle voisi tehdä,mies 35v jörrikkä oikea metsänmies
[/quote]
Jätä se homo.
Pistä sinä samalla vibra sinne ykköseen. Molemmat saavat. Onhan se selvää että kakkonen on kireämpi kuin ykkönen. Joten alapään harjoitukset kehiin.
Ne joilla se sormenkin laittaminen perseeseen muka sattuu. Huudatte varmaan paskoessa tuskasta? Vai onko aina nestemäistä paskaa?
Olisiko nyt vain uutuuden viehätystä - toivottavasti kyse olis vain siitä!
En väitä, että olisit löysä tai että lantionpohjanlihaksesi olisivat huonossa kunnossa, mutta voihan niitä aina vahvistaa.. Siitä on iloa molemmille. ;) Jumppaa neuvolan ohjeilla. Jos haluat sinänsä hyviin lihaksiin lisää voimaa tee seuraavaa harjoitusta: Supista lihakset laskien viiteen ja sen jälkeen rentouta laskien kymmeneen.
Hyviä urheilulajeja lantionpohjanlihasten vahvistamiseen ovat vatsatanssi ja salsa.