Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suurempi koira, sitä vähemmän älykkyyttä.

Vierailija
06.06.2010 |

Fiksut ihmiset eivät ota ollenkaan koiria lemmikikseen vaan kissan. Normiälyiset ottavat pienen koiran esim. mopsin. Idiootit ottavat isoja koiria ja tuhlaavat vähät rahansa niiden ruokiin (valittavat sitten aina rahapulaa) ja paskattavat koiransa lasten leikkipuistoon tai koirankieltomerkin juureen.

Tämän olen havainnut tarkkaillessani koiria ja niiden omistajia. Isojen koirien omistajilla on näköjään samaa tavaraa päässä mitä heidä hurttiensa peräsuolesta puskee.

Äsken juuri lapsi tuhri kiiltonahkaiset Elefantenin kengät lasten leikkipaikalla olleesseen jättimäiseen ja tuoreeseen sontaläjään. Leikkipaikalla on koirienkieltomerkki. Kyllä pistää vihaksi.

Koirien omistaminen pitäisi saada luvanvaraiseksi ja hakijan älykkyys ja personallisuustesti lupaa haettaessa olisi oltava pakollinen.

Taas joudun ostamaan uudet 100 euron Elefantenin kengät lapselle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

räksyttävää ja tempoilevaa minikoiraa, että olen päätellyt, ettei niin pieneen pääkoppaan taida paljon aivoja mahtuakaan. Olen nähnyt yhden finksun oloisen pikkukoiran ja noin 100 tämmöistä räksyttäjää...

Vierailija
2/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

räksyttävää ja tempoilevaa minikoiraa, että olen päätellyt, ettei niin pieneen pääkoppaan taida paljon aivoja mahtuakaan. Olen nähnyt yhden finksun oloisen pikkukoiran ja noin 100 tämmöistä räksyttäjää...

omistajista olen myös eri mieltä kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäimpiä taisivat olla Bordercolliet, villakoirat, kultaiset noutajat jne...

Eli eivät nyt ihan pieniä koiria toki ole.

Vierailija
4/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain turhan tärkeät pissiskset hankkivat pikku rakin! Ja mopsit on muuten todella rumia mulkosilmiä!

Vierailija
5/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttopuita, kun naapurin miaut käyttävät pinoa huussinaan. Eli se siitä kissanomistajien älykkyydestä.

Vierailija
6/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taitaa olla oman ukkos kusessa ne polttopuut!

Vierailija
7/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun alueellasi ilmeisesti tehdään. Näiden kattien tekemiset on ihan niiden omistajienkin tiedossa, mutta kun ovat hunsvotteja niin ovat. Ja talvisinhan ne sitä vain tekevät, jolloin se kuopan kaivuu ei näytä kateille maittavan.

Mutta kiitos hauskasta kommentistasi kuitenkin!

Vierailija
8/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä teidän pitää tehdä jotakin asialle. Kissat on ihania!

Vierailija
9/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla joku säkenöivän älykäs lemmikki? Ei sitä lemmikkiä sen älyn takia oteta, vaan ihan muista syistä. En mä ainakaan juuri keskustele eläinteni kanssa esim. kirjallisuudesta, koska niillä on mun mielestä aika ihmeellinen kirjallinen maku.

Ja tuo kissa-koira-vastakkainasettelu on maailman väsähtäneintä ikinä. AP:n kakara astuu paskaan, ja nyt hän täällä luokittelee ihmisiä lemmikkien perusteella älykkäisiin ja vähemmän älykkäisiin. Mun mielestä ihmisestä kertoo paljon enemmän se, että hän on valmis kritiikittömästi uskomaan joihinkin väljähtyneisiin kliseisiin siitä, millaisia tiettyjen lemmikkien omistajat muka luonteeltaan ovat.

Hohhoijjaa, next please.

Vierailija
10/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uroskissat merkkaavat reviiriään ruiskauttamalla sitä pissaa esim. juurikin polttopuukasojen kylkiin ym.

Vierailija
11/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät ensimmäisessä leikissä heti pilalle. Koirissa ei ole mitään vikaa, varsinkaan isoissa.

Vierailija
12/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksissa käyty ja aina ovat nopeaa oppineet! Tietenkin saa kouluttaa koko elämän ajan eikä antaa opin mennä harakoille. Tällä hetkellä 4kk ikäisen pennun kanssa harjoitetaan perushommia. Ja opittu on! Kyllä siinä omistajassa on vikaa jos antaa koiran vääntää paskat paikkaan missä on kieltokyltit.

Voit lopettaa eläinten haukkumisen.

Ja idiootti ostaa liian kalliit kengät lapselle. Ei ne kauaa puhtaina pysy.

Vierailija
13/13 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras. :=DDDDDDDDDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi