Voi saatana, halkean kohta!!
Vituttaa niin paljon että tuntuu että halkean!
Mieheni on itsekeskeinen paskakasa!!! Lähti juuri esikoisen kanssa anoppilaan yöksi jotta minä saan jäädä kotiin rentoutumaan!
Ajatuksena sinänsä kiva, mutta eikö tällaisista asioista sovita etukäteen yhdessä siis vanhemmat ja sitten vasta kerrota lapselle? Mieheni siis vain ilmoitti lapselle että lähdetään mummolaan yöksi jonka lapsi tuli kertomaan minulle!!
Suutuin tästä (alla oli pari muutakin kytevää riidanpoikasta) ja sanoin miehelleni että minä olin kyllä ajatellut yhteistä kivaa perheelle täksi päiväksi, niin mies veti herneen nenään ja korotti ääntään (tietää etten voi sietää kun huutaa lapsen kuullen)!
Minä sitten jäin itkuisena kotiin ja mies lähti lapsen kanssa mummolaan välittämättä pätkääkään siitä jäikö minulle paha olo vai ei =(
Kommentit (11)
minä outo vai mieheni kuvailemani itsekäs paska?
Hän osallistuu aika heikosti lapsen hoitoon, minä teen suurimman osan kaikista hommista. No nyt sitten tosiaan lähti sinne mummolaan, mutta jotenkin ärsyttää kun ei voitu yhdessä sopia asiasta jne.
Tämä vain pieni esimerkki siis, mutta mieheni todella on itsekäs. Ei muistanut minua syntymäpäivänä eikä äitienpäivänä ja nämäkin asiat minua hiertää edelleen, häntä ei kiinnosta kuin oma napa!
AP
pienempi(ä) lapsi(a)? Mitä rentoutumista se on?
Ja meillä kyllä kysytään tuollaisista asioista toiseltakin.
Mutta tuskin miehes pahalla sitä tarkoitti. Olet mitä ilmeisemmin ollut viime aikoina hieman kireä ja mies ajatteli et olis vaan hyvä et hän lähtis isomman kanssa mummolaan.
Olen raskaana loppusuoralla.
Mies sanoi että haluaa tehdä lapsen kanssa jotain kivaa yhdessä ja koska mummola on kaukana, ei siellä tule usein käytyä ja lapsi todella rakastaa mummolassa oloa.
Ajatuksena on joo kiva, mutta ehkä tässä hiertää loppujen lopuksi niin monet muut aisiat, etten oikeen osaa arvostaa miehen "jaloa" elettä.
AP
vaihdetaanko ukkoja?
Mä hyppisin riemusta, jos edes joskus keksisi moisen tempauksen ja veis ipanat täältä johonkin, että mä mä saisin edes kerran viidessä vuodessa olla yksin kotona!!
Joo, olet ihan hemmetin outo...
puhutaan etukateen, tyyliin mitas jos ens viikonloppuna me lahettais mummolaan ja sa saisit olla rauhassa yksin kotona, miltas kuulostais ?
tollanen yhtakkinen autoon hyppaaminen kuulostaa oudolta, kylla muakin ottais paahan.
Olisi ratki riemukas ylläri jos mieheni joskus lähtisi lasten kanssa jonnekkin yökylään.
Siis aivan hyvä idea muuten, muttei noin, "nää nyt menee, moi!". Etukäteen sovittuna tuo olis ollu hyvä.
Mä kyllä kans ottasin herneen nenuun. Mä varmaan olisin niin pikkumainen et kostaisin. Kun äijä olis seuraavana vkonloppuna kotona ja huomaan et on joku, mikä tahansa, suunnitelma, niin hyppäisin autoon ja kailottaisin mennessäni et mä ny meen koko päiväks shoppailemaan, niin saatte viettää kivaa aikaa kaksin, moi!.
Vituttaa niin paljon että tuntuu että halkean!
Mieheni siis vain ilmoitti lapselle että lähdetään mummolaan yöksi jonka lapsi tuli kertomaan minulle!!
Suutuin tästä ja sanoin miehelleni että minä olin kyllä ajatellut yhteistä kivaa perheelle täksi päiväksi,
eikö tuosta yhteisestä kivasta olisi sitten kannattanut puhua jo aiemmin. Ei kai miehesikään osaa ajatuksiasi lukea kuten et sinäkään hänen.
En tiedä missä asustelet, ja mitä mahdollisuuksia paikkakunnallasi on, mutta häntä pystyyn ja piristy ja tee jotain kivaa ihan itseksesi.
Näitä tapahtuu muissakin perheissä!!
Olen raskaana loppusuoralla.
Mies sanoi että haluaa tehdä lapsen kanssa jotain kivaa yhdessä ja koska mummola on kaukana, ei siellä tule usein käytyä ja lapsi todella rakastaa mummolassa oloa.
Ajatuksena on joo kiva, mutta ehkä tässä hiertää loppujen lopuksi niin monet muut aisiat, etten oikeen osaa arvostaa miehen "jaloa" elettä.
AP
mutta enhän tiedä niitä muita hiertäviä asioita.
teilla on kommunikaatio-ongelmia puolin ja toisin. puhukaa.
olet vähän outo...
Muista, ettet sitten vaadi jatkossa miestäsi kantamaan omaa osaansa lapsen hoidosta. Hoida itse vaan, äläkä omaa aikaa ainakaan pyydä.