Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikea vitutuksen multihuipennus

Vierailija
05.06.2010 |

Niin paska päivä ettei toista. Koko päivän olen taistellut lasten kanssa, ylioppilasjuhlissa poika näytti kaikki temppunsa ja kun tulin kotiin oli ukko pahalla päällä, sitten iski päänsärky, huomasin lapsella märkäruven, ukko räjähti kun erehdyin pyytämään häntä viemään tytön nukkumaan.

Vittu mikä paska fiilis!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vaan on niin perseestä.

Vierailija
2/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi tätä päivää ei ole enää pitkään jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita tyttökavereille, kysy onko niillä pullo rommia, jos on niin menkää vetämään perseet.

Vierailija
4/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit pojan kanssa kahdestaan juhlissa, poika ei osannut käyttäytyä, miksihän? Tulit kotiin ja huomasit lapsella märkäruven, kuoleeko siihen? Ukko räjähti, kun pyysit apua nukkumaanlaitossa, mitä sitten, osaat varmaan itsekin, mutta miten olet sellaisen ukon kanssa, joka räjähtelee lasten hoidosta? Omia valintoja kaikki, sori.

Vierailija
5/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiilikset, onneks on enää 1h12min jäljellä! Parempaa huomista!

Vierailija
6/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet. ne vaan on niin perseestä.

Vierailija
7/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on sinunkin murhees, anteeksi vaan. Olit pojan kanssa kahdestaan juhlissa, poika ei osannut käyttäytyä, miksihän? Tulit kotiin ja huomasit lapsella märkäruven, kuoleeko siihen? Ukko räjähti, kun pyysit apua nukkumaanlaitossa, mitä sitten, osaat varmaan itsekin, mutta miten olet sellaisen ukon kanssa, joka räjähtelee lasten hoidosta? Omia valintoja kaikki, sori.

Vierailija
8/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit pojan kanssa kahdestaan juhlissa, poika ei osannut käyttäytyä, miksihän? Tulit kotiin ja huomasit lapsella märkäruven, kuoleeko siihen? Ukko räjähti, kun pyysit apua nukkumaanlaitossa, mitä sitten, osaat varmaan itsekin, mutta miten olet sellaisen ukon kanssa, joka räjähtelee lasten hoidosta? Omia valintoja kaikki, sori.

että joutui olemaan kahdestaan poikansa kanssa juhlissa.

Ja kyllä se niin on, että kun on elänyt tarpeeksi pitkään, sitä käsittää että kaikkea ei voi selittää omilla valinnoilla.

Elämässä on niin monta liikkuvaa osaa, että yksilön tietoiset valinnat eivät voi aikkia tapahtumia ja olosuhteita selittää.

Me teemme myös paljon valitoja tiedostamattamme, kykenemättä rationaalisesti määrittämään niitä tapahtumahetkellä.

Olennaisimpia asioita, mitä elämässä voi oivaltaa ovat armo itseään ja toisia kohtaan.

Enkä tarkoita tällä nyt mitään uskonnollista armoa :)

Vierailija
9/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kotona harjoiteltu?

Vierailija
10/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nalkuttavasta ukosta tai huonosti käyttäytyvistä lapsista.

Näille kaikille on jotain tehtävissä!!! Tehkää jotain jos asiat on huonosti!

Maailmassa on kärsiviä ja nälkäänäkeviä ihmisiä miljoonittain ja täällä itketään jostain saatanan ukosta, joka on itse valittu tai huonosti käyttäytyvistä lapsista, jotka on itse kasvatettu tai märkäruvesta johon ei todellakaan kuole.

Vierailija
11/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa on lapsia jotka kuolee nälkään!

Oikeesti: Kyllä välillä on päiviä, jolloin tuntuu, että kaikki menee pieleen tai ainakin vaikeimman kautta ja saa sen kertoa!

Vierailija
12/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin paskan ukon, tein kolme lasta, lähdin ylioppilasjuhliin, en ottanut ajoissa särkylääkettä jne. mutta saa minua silti vituttaa!

Olin kolmen alle 5v. lapsen kanssa siellä ylioppilasjuhlissa, pojallani on vaihe että kokeilee oikein urakalla rajojaan ja teki sen tällä kertaa ylioppilasjuhlissa, mikä on äidille todella mieltä ylentävää.

Märkärupeen ei kuole, mutta on paskamainen juttu kun tahtoo tarttua muihinkin, oli vielä aika hankalassa paikassa ja tytölläni alkaisi uimakoulukin maanantaina.

Osaan toki laittaa lapseni nukkumaan, teenhän niin joka ilta, tyttö vain halusi että isi peittelisi hänet ja minusta se ei ollut liikaa pyydetty. Kai minullakin on oikeus parin minuutin lepohetkeen vaikka olenkin äiti?

Kännit vetäisin kyllä mutta tuo perkeleen päänsärky ei helpota, oksettaa vain helvetisti.

T:ap

Vierailija
13/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on huonot miehet ja te olette ne valinneet.

Miksi syytätte miehiä siitä?

T: 11cm mies

Vierailija
14/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thäts oll folks

Vierailija
15/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on ollu ihan paska fiilis koko päivän. Mikään ei ole mennyt hyvin. Onneks on huomenna uusi päivä. Jospa se olis parempi!

Vierailija
16/16 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisin näyttää tuolle äijälle ulko-ovea.

Hiukan erilaiset fiilikset on mitä olin ajatellut, kun ajelin ylioppilasjuhlista kotiin suunnittelin että ottaisin illalla puheeksi että jos menisimme naimisiin víimeinkin, mies on halunnut mennä naimisiin mutta minä olen ollut vastaan. No eipä tarvinnut ottaa naimisiin menoa puheeksi ja taidanpa itsekin unohtaa sellaiset ajatukset.

Nukkumaan pitäisi mennä muttei oikein innosta ajatus miehen viereen menemisestä ja vieraspeti on niin kapea etten osaa siinä nukkua eikä sohva kiehdo.

T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä