Kadonneet tähdet, mitä tekevät nykyisin?
Tänään näin ruokakaupan eteisessä levymainoksen NKOTB:n uudesta levystä. Hymyilytti, koska en voinut sietää ko. yhtyettä aikanaan, mutta nyt bändin jäsenet näyttivät aivan tavallisilta ikäisiltään miehiltä.
Hieman räväkämmin, mutta yhtä vanhoina vanhoille faneille: http://www.nkotb.com/
Kommentit (444)
http://www.nyt.fi/klubi/keskustelu/message.jspa?messageID=57329
(kait täällä tuollaisen linkityksen saa laittaa...)
Vierailija:
Asko Kallosen ja Niina Honkasen perhe
Luulin, että Asko Kallonen olis Katja Kallion kanssa...?! Kuka on Niina Honkanen?
Missä on Tarja Smura? Sitten oli niitä mitäänsanomattoman näköisiä Itä-Suomen eukkoja useampana vuonna peräkkäin miss Suomena.
Niin ja Janne Porkka. Mitä se pyörittää Onnenpyörän jälkeen?
Tiesin, että niin sen täytyy olla ja olen ihan hoomoilasena seurannut tätä Kevät-taistelua tässä ketjussa! Olen se, joka ekana nimesi ton Akimofin biisiksi (taisin tosin kirjoittaa kahdella äffällä... :o). Mutta sen verran noille Elisaa veikkaaville, voihan saman kappaleen olla levyttänyt molemmat naiset!
Muistatteko sarjan KALLIOVUORTEN KINGIT? Hitsit, että oli hyvä ja kun se Luke vai mikä se oli se tummempi niistä veljistä oli niin sairaaaaaan hyvännäkönen. Katsoin kerran yhdeltä vanhalta videolta yhden jakson ja sehän olikin pikkupoika, varmaan joku 16-17... Huoh.
on nimeltään Ivana Spagna, italialiainen ja kotimaassaan edelleen
julkkis ja tekee myös musiikkia, mut en tiedä onko ollut enää suosittu muualla kuin saapasmaassa.
joojoo, se on just se yksi siiderimainos
" sex-bomb-boogie dance on dance on
l-l-l-l-lipstick boogie dance on dance on.." jne
sitten niillä oli se biisi " she´s my baby, atari baby" voi luoja! mulla on varmana kasetti jossakin haudattuna vintillä!
*nostalgian huokaus*
mitä kuuluu billy idolille? ahh, ihana mies ja edelleen pystyn vaivatta kuuntelemaan miehen hyrinää!
jonkun ranskalaisen lastendiscolevyn vuonna 1991? Siis oli jotain 2-3vuotias ellei pienempikin. Entäpä KAOMA ja BOMBALURINA!!!
Onko kukaan löytänyt Kaivon soolobíisejä esim. Emulesta?
Olen myös yrittänyt metsästää Kaivon levyjä, mutta niitä ei ilmeisesti ole julkaistu CDnä?
Vierailija:
jonkun ranskalaisen lastendiscolevyn vuonna 1991? Siis oli jotain 2-3vuotias ellei pienempikin.
Vierailija:
Onko kukaan löytänyt Kaivon soolobíisejä esim. Emulesta?
Olen myös yrittänyt metsästää Kaivon levyjä, mutta niitä ei ilmeisesti ole julkaistu CDnä?
Kaivo / Tekevälle Sattuu
Track Title
1. Jäit Tuoksuna Huoneisiin
2. Huutoja Ja Kuiskauksia
3. Kun Olet Mennyt
4. Reporankana
5. Kun Sua Kaipaan
6. Desperado
7. Anna Mulle Voimaa
8. Päivänkakkaroita
9. Herra Huu
10. Äänet Syttyy Ja Sammuu
Kaivo / Mysteerimies
Track Title
1. Mysteerimies
2. Auringossa Tuulee
3. Karkkimaa
4. Sulje Silmäsi
5. - K 18 -
6. Pihoilla
7. Ikuisesti
8. Kalifiksi Kalifin Paikalle
9. Neljä Kostajaa
10. Claudia
11. Hyvästi
korkkiruuvitukkanen pikkutyttö!!!!!!!!!!
Tykkäsin hurjasti niiden biiseistä! Olisipa kiva tietää, mitä niillekin tyypeille kuuluun. Taitavat olla nykyään perheenisiä siiviiliammateissa, vai?
Kyllähän tuota kuulee vielä radiossa.
" Kesä" on kyllä todella loistava biisi!
Eikös Nina Honkanen ole se toimittaja?
All we are, all we are we are, we are all, all we need.... hih
Vierailija:
Eikös Nina Honkanen ole se toimittaja?
Onhan se. Aikoinaan oli naimisissa Sami Aaltosen kanssa.
Ja Remun kanssa teki kirjaa (ja rakkautta?) epäiltiin.
Siinä vasta mainio biisi. Muistaako kukaan?
Vierailija:
mitä kuuluu billy idolille? ahh, ihana mies ja edelleen pystyn vaivatta kuuntelemaan miehen hyrinää!
Billy Idol keikkailee edelleen ja heittää keikan Oulussa kesällä.
Esim. se Mel&Kim video.
Joillain onnellisilla oli jo silloin videot kun tuli se europen hitti ! " its the final..."
mikko alatalo hittimittarissa, hih!