Kadonneet tähdet, mitä tekevät nykyisin?
Tänään näin ruokakaupan eteisessä levymainoksen NKOTB:n uudesta levystä. Hymyilytti, koska en voinut sietää ko. yhtyettä aikanaan, mutta nyt bändin jäsenet näyttivät aivan tavallisilta ikäisiltään miehiltä.
Hieman räväkämmin, mutta yhtä vanhoina vanhoille faneille: http://www.nkotb.com/
Kommentit (444)
on nyt eronnut siitä tuottaja-aviomiehestään.
Spandau Ballet
Lisa Stansfield
Soul II Soul
Climie Fisher
Terence Trent d´Arby
Minulle tulee mieleen ensimmäisenä Kosti. Taisi olla lupaava naislaulaja, mutta katosi yhtäkkiä. Mitähän hänelle kuuluu?
Vai olikos hän sen niminen? Kaunis 15 vuotias joka lauloi " harvinaista kyllä tuohon aikaan) englanniksi soul tyyppistä musiikkia. Katosi New Yorkiin, onkohan tullut jo pois?
Missä on hän nykyisin? Elääkö vielä?
Juuri luin jostain naistenlehdestä jutun Janitan nykyisestä elämästä. Asuu edelleen Nykissä ja muistaakseni taitaa lauleskella siellä. On mennyt naimisiin saman Tomin kanssa, joka silloin teininä oli managerinsa.. varmaan 15 vanhempi mies :)
On jäänyt mieleen, koska olen itse samaa vuosikertaa. :)
ohjaa jotain harrastajateatteria ja näytti tosi surkealta Hesarin 50-v kuvassa noin vuosi sitten.
Kait se elää nyt tavallista perhe-elämää, sillähän on muistaakseni 2 lasta, poikia, josta vanhempi taitaa nyt olla n.11v.
Tosiaankin, missä Miisa?
Tämä ketju on hauska, osallistukaapa kaikki joilla putkahtaa mieleen menneitä.
Siinä oli ainakin sellainen poika kuin Jocka (?), joka oli myös jossain telkkaohjelmassa mukana. Pojat oli ihan söpöjä, mutta musa oli ihan järkkyä. Taisivat olla Kouvolan seudulta kotoisin, kun siellä paikallisissa menopaikoissa (silloin ainakin Donna K.) aina pyörivät. Mitähän heille mahtaa kuulua nykyään?
Hän taitaa olla jossain radiohommissa?
Costi sai mun mielestä joskus vuonna esko kaksoset!
Muistattekste sen karmeen bussipysäkiiiiillä
taivaasta on muuten ihan vaasalaisia!
koska kun ne oli pinnalla niin huvikseen kavereiden kanssa pykättiin Elo-patsas pihalle... ei edes pidetty siitä musiikista mut ne hiukset oli niin järkyt... :)
kun puhe turhaa on..
syksyn sävel.
Missä lie??
Epäilen että tarkoitat sellaista bändiä kuin pyhät nuket, myöhemmin pelkät nuket. Vanha hyvinkin dingon näköinen loistava bändi mistä ei meinaa löytyä mitään mistään mutta jonlun näköinen kotisivu löytyy kun googletat pyhät nuket.