Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli itku siskon yo-juhlissa, ääni "haudan takaa"

Vierailija
05.06.2010 |

Niin, 19v siskoni ylioppilas-juhlia vietettiin tänään ja hän pyysi minua lähelleen ja kertoi että sai äidiltäkin lahjan.

Se oli kauniissa rasiassa oleva äärettömän kaunis, käsin taottu hopeinen kaulakoru ja korvikset, mukana viesti äidiltämme, oli ostanut sen hieman alle 1v ennen kuolemaansa Israelin matkaltaan (halusi käydä läpi reitin jota Jeesuksen kerrotaan kävelleen ristiä kantaessaan).

En voinut pidätellä lainkaan, itku aivan ryöpsähti sisältäni, sisko kietoi kätensä ympärilleni ja sanoi että itku hänelläkin tuli.

Se viesti ja äidin käsiala siinä :´(

Äidin kuolemasta on nyt 5v, hän olisi nyt 52v.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen miettinyt että haluaisin ostaa jo etukäteen jotain lapselleni tiettyjä merkkipäiviä varten ihan varmuudeksi jos minua ei syystä tai toisesta silloin olisikaan enää olemassa.

Vierailija
2/4 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti oli paras lahja, mitä siskosi sai!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki aikoiknaan saman, oli tavallaan vähän spuukia mutta toisaalta tosi koskettavaa

Vierailija
4/4 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä toisaalta kiinnostakaan.

Äiti teki hirveän työn siinä, että hyväksyi niin varhaisen poismenonsa ja sen ettei näe nuorimman lapsensa aikuistuvan, ei näe lapsenlapsiensa (eli minun 2 lapseni jotka olivat tuolloin 4v ja 2½v) kasvavan eikä pysty osallistumaan heidän kasvattamiseensa, että itku meinaa taas tulla kun sitäkin ajattelen.

Äiti ehti sairastaa 3v ennen tuota matkaansa ja tiesi kyllä etti elä enää kauaa.

Koru oli tietysti miehellänsä, siis siskoni isällä joka sen tänään siskolleni antoi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan