Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on kiva olla open vaimo lukukausien lopuksi!

Vierailija
05.06.2010 |

Keväällä koti täynnä kukkia, aivan ihana tuoksu.

Ja joulun alla saa niin paljon suklaata, ettei tarvitse itse koskaan ostaa jouluherkuiksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat eivät ole sinulle eivätkä suklaatkaan. Ja jos sinulla olisi yhtään järkeä päässä, olisit hiljaa iloinen, terkuin yksi ope.

Vierailija
2/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sen nyt kaikki näkevät muutenkin omaa kukkaa tuodessaan, että muutkin ovat tuoneet kukkia? Eiväthän ne sokeita ole?

Miksen saa iloita kukista?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat eivät ole sinulle eivätkä suklaatkaan. Ja jos sinulla olisi yhtään järkeä päässä, olisit hiljaa iloinen, terkuin yksi ope.

*kuvittelee, kuin ope pitää kukat puolisoltaa näkymättömissä sekä syö suklaata 5 kg salaa*

Vierailija
4/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä mieheni kukista jotka meidän yhteistä kotiamme nyt koristavat. Pitäisiköhän hommata miehelle oma huone jonne hän saa kukkasensa viedä jottei open vaimo niistä voisi olla iloinen. Suklaitansakin se kyllä joskus mulle tarjoaa...

Vierailija
5/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kukat ole tietenkään minulle, mutta eikö minulla ole oikeus katsella ja ihailla niitä? Pitäisikö mieheni viedä ne minulta piiloon?

Eivätkä suklaatkaan ole minulle, mutta onko se joltain pois jos open vaimokin syö niitä? Luuletteko tosiaan, että ope joutuu syömään kaiken itse? Ettei tarjoile esimerkiksi jouluna sukulaisille?

Vierailija
6/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n varmaan tulisi pidättää hengitystään kodissaan, ettei puolison saamien kukkien sulotuoksu vain leiju hänen nenäänsä... Ja ohi kulkiessaan sulkea silmänsäkin, ettei vaan niiden kauneudestakaan pääse nauttimaan. Sillä nehän on miehelle tarkoitettu ne kukat, ei hänelle.

Ja suklaa... Voi härregyyd - siis onhan tietenkin kaikilla pariskunnilla niin, että jos toinen on jotain herkkua lahjaksi saanut niin toisen tulee ehdottomasti pitää niistä näppinsä erossa! Ja vaikka toinen omastaan tarjoaisi, silti pitää muistaa kohteliaisuussääntöihin vedoten kieltäytyä. Eihän avioliitossa mitään jaeta! IKINÄ!

Vierailija
7/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puiston kukatkaan minun ole, mutta voin ihan hyvin ihastella, nauttia ja tuoksutella niitä. Ja suklaita ei ole pakko syödä yksin, niistä saa tarjota muillekin.

Vierailija
8/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että markkinointialan miehen vaimona on asiat paljon paremmin ;) Lahjakortit kylpylöihin ja herkkupuoteihin, kotimainen design, viinit jne.. Kyllä kelpaa.

Vierailija
9/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen huomioinut myös hänen vaimonsa. Esim. jouluna laitoimme pienen herkkukorin. Opettaja juo kahvia, hänen vaimosa ei, eli laitoin mukaan myös teetä.

Tosin, olen ollut tekemisissä kummankin kanssa, koulun retkillä ym.

Vierailija
10/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta. Ja varmasti antajistakin on kiva, että useampikin kotona niistä antimista saa nauttia :)

Vierailija
11/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itselläni esim. mies it-alalla, siellä ainut "palkinto" tms. on tyyliin viskipullo joululahjaksi (YÖK, emme kumpikaan voi sietää viskiä) tai lahjakortti (50 e arvoisia on pari saanut) esim. ravintolaan jos on ansioitunut erityisen hyvin jossain projektissa....

Itse olen sairaanhoitaja - meillä nyt varsinkaan ikinä mitään lahjoja kukaan saa... Että onnellinen olisin noista ap:n kuvaamista kukista :)

että markkinointialan miehen vaimona on asiat paljon paremmin ;) Lahjakortit kylpylöihin ja herkkupuoteihin, kotimainen design, viinit jne.. Kyllä kelpaa.

Vierailija
12/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nimittäin opettaa nuoria aikuisia. Arvatkaa kuka ne enimmäkseen juo?

Vierailija
13/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pitääkö sulkea silmänsä.

Vierailija
14/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yläkoulussa opettajana. Tytöt taas lahjoivat (nuorta) opettajaansa kukilla ja suklailla. Mua huvittaa nämä lahjat, mutta ihania ovat ja nautin niistä itsekin! Ja suloisia tyttöjähän ne on.

Onnellinen tuosta huipusta miehestä olen minäkin!

Vierailija
15/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nimittäin opettaa nuoria aikuisia. Arvatkaa kuka ne enimmäkseen juo?

Vierailija
16/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melaa mekkoon tänä iltana:)

Vierailija
17/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä joillakin niin kireä parisuhde, että mitään ei voi jakaa puolison kanssa? Niin että tää on mun suklaarasia, en kyllä anna sulle. Nää on mun kukkia, sä et näistä saa iloita?

Eikös parisuhde ole jakamista, myös noiden iloisten asioiden?

Vierailija
18/18 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollos hyvä vaan lahjuksista, olet varmasti niistä osasi ansainnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi