Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5000e ylimääräistä rahaa käyttöön!!

Vierailija
05.06.2010 |

Eka pala omaa puuta myyty ja oma osuus tulossa pian käyttöön :) Keskituloisia ollaan, ei tuo nyt hurjasti hetkauta mutta tuhlunkiin menee: ostetaan ja rempataan kaikkea sellaista mitä on jouduttu siirtämään muun tieltä.

Ja anteeksi, mun on pakko jossain hehkuttaa, kun en voi kavereille kerskata ylimääräisistä rahoista!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka pala omaa puuta myyty ja oma osuus tulossa pian käyttöön :) Keskituloisia ollaan, ei tuo nyt hurjasti hetkauta mutta tuhlunkiin menee: ostetaan ja rempataan kaikkea sellaista mitä on jouduttu siirtämään muun tieltä.

Ja anteeksi, mun on pakko jossain hehkuttaa, kun en voi kavereille kerskata ylimääräisistä rahoista!

Vierailija
2/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että täällä on joku edes ystävällinen toisen ilon kohdatessaan!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotain lainoja mitä vois maksaa pois? Vai laitatteko ihan vaan humputteluun rahat?

Meillä mies saa kans ylimääräistä rahaa kohta, bonuksia töistä, vähän isompi summa kuin teillä. Aateltiin maksaa opintolainat pois ja loppurahalla matkustella jne. Ja tosiaan ostaa asioita, joita tähän asti joutunut siirtämään hamaan tulevaisuuteen.

Vierailija
4/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin alkuvuodesta sama summa tilille ylimääräistä. Maksettiin autolainan loppu pois ja puolet summasta sijoitettiin. Jos tulee poikkeavia summia (ei veronpalautus, bonus yms tavallisempaa), haluan aina maksaa tai hankkia jotain "isompaa".

Vierailija
5/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko elämäni (47v), joten jos saisin tuollaisen summan, niin iloisesti laittaisin humputteluun. Eli lomalle koko perheen kans ja jotain pientä uutta kotiin.

Mutta lämpimät onnittelut teille! Kiva, kun joillakin iloisia uutisia :))))´.

Vierailija
6/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan sitte laittaa uusi taimikko kasvuun ja hoitaa sitä, jotta myös lapsenne voivat nauttia tulevaisuudessa metsän tuotosta.

Oon vähän kade, oikeesti :) Mulla ei ole omaa metsää, tykkäisin kovasti hoitaa omaa palstaa. Mut vanhemmat myi koko tilan veljelle - mikä olikin ihan järkevää. Mutta mulla ei oo omaan puuhamaata :/

Vierailija
7/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen pitänyt aina matalaa profiilia ja olen ollutkin aika lailla köyhän sorttinen. kotiäiti ja duunari-isä on meidän kokoonpano, siihen asuntolainat jne, niin ei ole rahaa ollut juuri ylimääräiseen. Mutta tässä huipennut tai käänne...

laitoin 7 vuotta sitten rahaston johon meni 50-100e kuukaudessa, nyt euron romahduksen pelossa nostin 8500e sieltä, eli oli kuin varkain kertynyt.

laiton 4000e korkeakorkoiselle, 2000e asuntolainan maksuun ja loput ihan hemmotteluun, eli pikku lomanen ja meille kivaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi