Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorin lapsemme haluaisi niiiiin paljon pikkusiskoa tai -veljeä.

Vierailija
05.06.2010 |

Minäkin olen jo vuosia salaa halunnut lisää lapsia. Nytkin kyllä lapsia jo useampi. Alkaa vaan aika vähitellen umpeutua ikäni puolesta. Pitäisköhän uskaltautua miehelle ehdottelemaan..... Aikoinaan raskaudet alkoivat aina melko helposti, mutta silloin olin selkeästi nuorempi. Kertokaa iltatähtikokemuksistanne ja siitä, miltä on tuntunut olla nelikymppisenä pienen vauvan äiti. Niin ja kuinka helposti tulitte raskaaksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vanhinta lastamme on jo koululaisia. Raskaus ei ollut mitenkään erityisen suunniteltu, alkoi keskeytetystä yhdynnästä, missä kondomia käytettiin vasta loppuvaiheessa. Ainakin etukäteen luulen jaksavani vauva-ajan hyvin. Raskaudessa ei ole ollut mitään kovin erityistä ongelmaa, välillä neuvolassa korkeita verenpaineita, kotimittauksissa kuitenkin arvot normaalit. Odotan onnellisena pienen poikamme syntymää......

Vierailija
2/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä aika hyvä sikiämään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?

Vierailija
4/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosella ikää jo tosi paljon ja onnistuu keskeytetystä yhdynnästä tulemaan raskaaksi.

Vierailija
5/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen liekaan, mitä pikkulapsi- ja vauva-aika vaatii, nyt kun teilläkin on varmaan vuosien ajan jo ollut helpompaa vahtimisten y.m. suhteen

Vierailija
6/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiinnostais myös muiden kokemukset

Vierailija
7/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta lasta teillä jo on? Kiinnostaa...

Vierailija
8/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai koita puhua tietysti ensiksi miehellesi.

Vierailija
9/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosella ikää jo tosi paljon ja onnistuu keskeytetystä yhdynnästä tulemaan raskaaksi.

Ja niin kauan kuin kuukautiset on voi tulla raskaaksi, riippumatta iästä.

t. 46-vuotias toistaan odottava (esikoinen syntyi kun olin 42-v. )

Vierailija
10/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

44-vuotiaana. Oli suunnilleen puolessävälissä raskautta, kun raskaus selvisi. Oli vähän miettinyt, että onkohan vaihdevuodet alkamassa ja kahvikaan ei maistunut niin hyvin kuin ennen. Lapsi oli todellinen iltatähti; muut kolme lasta kun olivat jo täysi-ikäisiä.

Vierailija
11/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuorin lapsenne kerran niin kovasti haluaa pikkusisarusta. Noooo... vitsi, vitsi... mutta onnea yritykseen!

Vierailija
12/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nelikymppisenä raskaaksitulosta kaivataan.

ap

Vierailija
13/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 42-vuotias ja lapsia on kolme.

ap

Vierailija
14/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaan sulle kuten aiemmillekin: unohda.

Luulen, että tuossa vaiheessa iskee vaan se "nyt olisi viimeinen mahdollisuus, se on nyt tai ei enää koskaan!"-paniikki.

Jos on jo entuudestaan kolme lasta, ja vauva-aika yövalvomisineen, itkuineen ja sitovaisuuksineen ohitse, niin herranjestas, relatkaa ihmiset ja nauttikaa elämästänne ja niistä nykyisistä, jo helpoista lapsistanne! Matkustelkaa vaikka.

Ja oletko miettinyt, että mitä jos tuleva lapsi ei olisikaan terve? Saisit lapsen, joka ei vaikka ikinä tulisi pärjäämään omillaan? Tai muuten sairaan lapsen, tai vaikka ihan "vaan" koliikkilapsen, joka valvottaisi sinua yötä päivää etkä jaksaisi pyörittää huushollia tai olla nykyisten lasten kanssa. Tai ihan mitä vaan. Kannattaako vielä ottaa riski, kun jo kolme lasta on...?

Vierailija
15/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko 10 vai 20v ikäeroa, jos nyt teette iltatähden?

Minulla on lapsilla 10v ikäero, ja nautin kuopuksesta eri lailla kun esikoisen kanssa aikanaan. Olen aikuistunut ja elämän ottaa rennommin.

Vierailija
16/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten?Riski down lapsen ssamiseen kasvaa koko ajan kun nainen täyttänyt jo 30 vuotta.Omasta mielestäni kuitenkin lähemmäs 40 vuotias ei ole vielä liian vanha saamaan lasta.Mummoni sai tätini 37 vuotiaana terve,fiksu naianen hän on minua vain 5 vuotta vanhempi.Miksi ei ap,jos itse olet valmis vauva-arkeen.

Vierailija
17/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorin haluaa sisaren, tulet raskaaksi; vauva kasvaa täyttää 5 vuotta ja kertoo sinulle haluavansa sisaren. Täytätkö taas hänenkin toiveen???

Mieti oikeasti; teetkö lapsen sen vuoksi, että lapsesi niin haluaa vai teetkö sen oman halusi takia vai miksi???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi