hei eiks olis kiva tavata AV:läiset livenä?!
Kommentit (62)
No hei TIETTY mä oon ALWAYS hyvännäköinen, enkä ainoastaan värkistä! Juodaax MUMMia vai CRISTALia? Ehkä Domppaakin löytyis, eli DOM PERIGNONta.......
mut tunnistaa että mun jokunen ruumiinosa haisee. Kuka arvaa mikä haisee ja mille ;)
jäämme jännittämään keksiikö kukaan tapaamiseemme mennessä.....
Moniko muuten muistaa kyseisen porvoojutun jossa puhuttiin perseisestä kädestä?! Sitä ei voi unohtaa... !! :D
Olis upeeta tavata av:n aktiiveja, mielikuvitusta ja huumorintajua kun ainakin useimmilla riittää rutosti :)
varsinkaan kun se haju tulee koko ajan nenään ;D
olen hauska vain matkan päästää...*jää miettimään miksi*
mut katos piti selventää lähiömammoille kun ne ei tiedä kuin koffin ja karhun. Ihanaa kun saa sit tavata kaltaisiaan, kauniita ja menestyviä SIVISTYNEITÄ ihmisiä! Mut eihän sit mennä perseisenKäden lähelle, mä nimittäin olen niin herkkänenäinen et mä kyl pyörryn ihan varppina...
Suihkutan niin paljon Dioria ettei PerseinenKäsi haise, muuten joutuisin varmaan terapiaan! Muutenkin en oikein tiedä miten selviän jos näen epätäydellisiä ihmisiä, mut ehkä me siitä yhdessä jos pidetään vaikka toisiamme kädestä kiinni ja otetaan se extreme-kokemuksena.
Mä kuitenkin aina ajattelen kanssaihmisiä tämän ongelmani takia ja pidän aina kumihanskoja kädessä jos ollaan jossain ihmisten ilmoilla...
Älä lue tätä ketjua!!!!!!!! olethan ystäväni, olethan =DDDDDDDDDDDD
p.s. Mistä muuten omaperäinen nimesi tulee?
se on pitkä ja likainen tarina.
Mut siitäs saitte gallub ja muut hienohelmat. On mullakin nyt ystävä =D
jookos. Mä voin vaikka maksaa. Käviskö maksu kuukuppeina?
mutta te ette varmaankaan edes puhuisi mulle, koska olen yli-painoinen. Eikä mun lapsella ole edes Reimatecejä=D
sitte mun suorastaan provosoivan timmin lapsettoman kroppani :)
Niin ja sitten tulis vastaan tyyppi jonka rintalapussa lukisi " perseinen käsi" .
tää on tosi hyvä palsta, huumoriveikkoja täynnä!! :DD
kun lapsi tietty on sairaalassa ja täytyy oyyaa olvia!
t.kolitsiasuinen vetyperoksidiblondi
Mut sit pitää olla muutenkin tosi hyvän näköinen, ei riitä että värkit on. Ja shamppis pitää olla kallista merkkiä.