Isopersepino, eli g:paljonko on lantionympäryksesi?
Kommentit (38)
lantio 122 cm
ja pituuttakin mulla rapiat 155 cm
Vyötäröä ei uskalla edes mitata
sehän kertoo, et onko hoikka isopehvainen vaiko vain lihava pötkö.
vyötärö 85
lantio 110
oonko läski pötkö?
Saanko udella paljonko painat? Koetko itsesi lihavaksi? Mä olen 80kg, mutta en mielestäni mikään hullu läski.
Muutama muukin oli aika samoissa mitoissa. Näin mulla 108/86/106. En nyt ihan pötkönä itseäni pidä, vähän pyöreähkönä ja paljon isona kyllä. Urheilua harrastan säännöllisesti ja painoa on 80 kg, mittaa 168. Laihiksella olen, vähän heikolla menestyksellä.....
Mulla lantio 103, vyötärö 80 ja paino 74kg. Pituutta on 165. En kuitenkaan koe olevani mikään lihava, " pehmeä" kuitenkin.
Miten sinä muka voit noilla mitoilla ja painolla lihava olla. Marilyn Monroella oli aikoinaan tratekiset mitat lähellä arvoja ( en nyt muista ihan tarkkaan) 92/60/92. Hän oli vartaloltaan upea, muodokas nainen eikä missään tapauksessa lihava. Sellainen siis sinäkin olet.
Haluaisin laihtua kymmenisen kiloa.
vyötärö 79cm
lantio 99cm
paino 64kg
pituus 171cm
Painoindeksisi on n.20, eli olet normaalipainoinen. Sinulla on vyötärö kapeampi ja lantio leveämpi, aivan niin kuin naisella kuuluu ollakin. Onkohan rinnanympäryksesikin Marilynin mitoissa. (Yritin äsken etsiä googlella Marilynin täsmällisiä mittoja, mutta en löytänyt.)
Mittasi ovat siis 89/67/93 pituus 170cm paino 56kg
Tuollaisia lukemia näkee missikisoissa. En vieläkään voi käsittää, että pidät itseäsi lihavana. Saanko vielä kysyä, minkä ikäinen olet ja oletko synnyttänyt lapsia ja pysynyt silti noissa mitoissa.
Ainakin vastaaja 5:llä on lähes samat mitat kuin sinulla ja hän pitää itseään sirona. Tärkeää on juuri tuo vyötärön ja lantion välinen suhde. Naiset ja miehet varmaan katsovat näitä asioita vähän eri tavalla. Nainen ehkä ajattelee peiliin katsoessaan, että onpa minulla leveä takamus. Mies taas ajattelee, että onpa tuossa muodokas nainen, koska hän vertaa lantiota nimenomaan kapeaan vyötäröön. Tässä juuri on Marilynin ja muidenkin naisten muodokkuuden salaisuus.
olen aika atleettista tyyppiä.