Naiset! Perusteluja, miksi ette ota suihin?
Kommentit (55)
Vierailija:
- pallit haisee persiille
- yököttää
- happi loppuu
tykkää imeskellä miehen vehjettä?
Se kusee sillä! YÄK!
ja se on miehelle suurta herkkua
" Relaaja"
tai HK;n sinistä..niilä ei oo kustu eikä ne roiski suuhun lastejaan!
nykyisin mieheni kanssa kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen ja muutenkin siihen, ettei mikään ole pervoa. Kaikiesta voi ainakin puhua. Meillä niin ihana suhde, että kun mut ennen suhteessa pakotettu ottamaan suihin, ja kammoksuin koko ideaa, tämä ihana mies sai musta kaiken tuntumaan kivalta ja ihanalle. Se on varmaan kumppanista kiinni. Mies kyllä ajelee aina karvat ja pesee aina ittensä pissankin jälkeen. Mukavaa ottaa suihin näin... ja todellakin... useimmiten teen näin kiihottaakseni miehen pikapanoa varten... Ja jotenkin on ihanaa, että mies ei kutsu mua kylmäksi, jos en joskus halua mitään tehdä eikä hauku huoraksi vaikka tahtoisin useamminkin... Ihana ja terve suhde KERRANKIN!
josrelaan ja otan suihin, tulee oksennus, onkos se sitten kivaa?
ottaa omalta rakkaalta suihin??? Minä nautin suuseksistä, myös siitä kun mies nuolee minua. Oletteko noin katkeria ja estyneitä??
nauttii suihinotosta!!! Mies myös!!! Ja se myös ihanaa kun mies nuolee
että suihinotto voi olla naisesta kivaa ja ihanaa
lutkuttaa miestäni ja pillu märkä heti kun imen mieheni munaa. paras asento 69, jossa molemmat nuolevat
Mun mielestä mä haisen pahalle X(
Vierailija:
pyllyreikää, vai kuinka?
Lutkuttajat varmasti nuolevat myös ryppyreikää.
Nyt harkinnassa aviomiehen kanssa.
-Moniko antaa miehen lykkiä rintojen väliin? Mä ainakin.
-Kuinka moni antaa miehelle pyllynreikää? Mä en, koska se aukko on mielestäni vain yhtä tarkoitusta varten.
-Kuinka moni antaa miehen lykkiä takaapäin? Mä en, koska en pidä asennosta.
-Kuinka moni " ratsastaa" ? Mä ainakin, koska siinä asennossa seksi tuntuu parhaimmalta.
Listaa voi jatkaa loputtomasti.
Vierailija:
ottaa omalta rakkaalta suihin??? Minä nautin suuseksistä, myös siitä kun mies nuolee minua. Oletteko noin katkeria ja estyneitä??
- pallit haisee persiille
- yököttää
- happi loppuu