Mitä mieltä Felicitas-klinikan lääkäreistä?
Kommentit (34)
virkamiesmäisistäkään lääkäreistä.
Ei taida Annika enää olla Felicitaksessa.
itse sanon aina että menkat. Mutta kaipa monet lääkärit tota ilmaisua käyttää, kun se on suora johdos menstruoimisesta.
jotenkin erikoinen? Siis ei mikään rento tosiaankaan, ehkä vähän jäykkä ja tönkkö. Ammattitaito varmaan kyllä hänelläkin ihan ok.
Kaksi suuttuu termistä " mensut" ja puolelle asiakkaista pitää neuvoa laittamaan emätinpuikot etupyllyyn!! Voi kiitos jumalani etten halunnut lääkikseen ;DD
kiinnostaa tietää, koska häntä on usein päinvastoin kehuttu (4D-ultrapaikkoja vertailtaessa).
Kurunmäki on ihan ok, mukava, asiallinen.
se vain sillain särähti korvaan, kuten myös pöksyt-sana. Mutta ihan rauhassa saa MTN näitä ilmaisuja käyttää jos haluaa, ei siinä mitään!
Olin ihan muussa asiassa vastaanotolla ja viikkoja oli 6+1. Halusi ultrata, vaikka epäilin, onko niin aikaisin mitään järkeä, kun en ollut varma, milloin olin raskaaksi tullut. Ei ottanut ihmettelyäni kuuleviin korviinsa, vaan ultrasi ja kun ei saanut laitteella varmaa sykettä näkyviin, tuomitsi raskauden keskenmenoksi ja alkoi selittää, minkälaisia toimenpiteitä voidaan tehdä sitten kun olen seuraavan kerran raskaana (oli jo ennestään yksi km takana), jotta nämä toistuvat voitaisiin ehkäistä.
Kun yritin kyynel silmässä kysellä, onko tosiaan mennyt kesken, tokaisi, että aika varmasti on, mutta voin halutessani käydä seuraavalla viikolla varmistusultrassa, jos vuoto ei sitä ennen ole alkanut.
Ja eihän se tietenkään ollut mikään keskenmeno vaan liian aikaisin ultrattu. Mutta onnistuipa todella pahottamaan mieleni ja sai aikaan reilun viikon verran täysin turhaa murhetta ja hyvä, ettei sen takia tullut oikeasti keskenmenoa!
Tai ei ihan hoitosuhteen alussa, mutta myöhemmin. Tosi lujasti halasi, kun 3. IVF meni pieleen, muutenkin tykkää silitellä ja taputella olalle. Mutta ihan hyvän maun rajoissa kuitenkin, varmasti lopettaisi sen jos huomaisi, että potilas olisi vaivautunut!
Tällä hetkellä hän on sieltä virkavapaalla.
Foudila ja Kurunmäki asiallisia ja ystävällisiä. Koskimies sellainen tiedemiestyyppinen, kohtelias, joskus vähän " hössö" . Hakala-Ala-Pietilä ihan ok myös, paitsi ettei mitenkään pahoitellut kun aikani oli 45min myöhässä. Tuomi-Nikula on mielestäni teknisesti taitavin tekemään eri toimenpiteitä, tosin tuntuu aika narsistiselta ihmiseltä, ei siedä minkäänlaista arvostelua (hänestä kaikkein eniten kokemusta, noilla muilla vain yksittäisiä käyntikertoja). Olkinuoraa ja Kiilavuorta enkä myöskään Kurkea ole koskaan vastaanoton merkeissä tavannut.
Se mua ärsyttää kyseisellä klinikalla, että aina saa odottaa ja paljon. Niin kalliista hoidosta ja palvelusta, kun maksaa, niin odottaisin jonkinlaista täsmällisyyttä.
Hakala-Ala-Pietilällä, oli 45min myöhässä eikä pahoitellut mitenkään. Toiste en hänelle mene, vaikka muuten mukava olikin (mulla oli siellä toinen lääkäri muuten).
Minulla on todella ikävä kokemus Merja Tuomi-Nikulasta viime talvelta. On varmasti ammattinsa osaava lääkäri, muta käytös oli toisella visiitillä jotain muuta.
Huomasin heti että kävi kierroksilla. Joko työstressi tai jotain muuta oli taustalla. Istuin oven takana mut käveli ohi ja huhuili käytävillä. Ihmetteli miksi puolisoni ei ollut mukana enkä saanut edes tilaisuuta puolustautua. Jälkiviisaana olisi pitänyt nostaa perse penkistä ja fuck off...Ja antaa kova palaute. En tiedä olisiko lasku tullut perästä. Ajanvaraukseni olisi voinut perua jos oli stressiä tms...Tämä on minun kokemus enkä enää toki mene. Ps. Minusta oli tehty lähete Joensuun keskussairaalaan vaikka lähin yliopistosairaala on jokin muu😂 Maksoihan se mutta pakko ottaa huumorilla.
:)