Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Felicitas-klinikan lääkäreistä?

Vierailija
20.03.2005 |

Ketä suosittelette, ketä ette?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
22/34 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkamiesmäisistäkään lääkäreistä.

Ei taida Annika enää olla Felicitaksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sanon aina että menkat. Mutta kaipa monet lääkärit tota ilmaisua käyttää, kun se on suora johdos menstruoimisesta.

Vierailija
24/34 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin erikoinen? Siis ei mikään rento tosiaankaan, ehkä vähän jäykkä ja tönkkö. Ammattitaito varmaan kyllä hänelläkin ihan ok.

Vierailija
25/34 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi suuttuu termistä " mensut" ja puolelle asiakkaista pitää neuvoa laittamaan emätinpuikot etupyllyyn!! Voi kiitos jumalani etten halunnut lääkikseen ;DD

Vierailija
26/34 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa tietää, koska häntä on usein päinvastoin kehuttu (4D-ultrapaikkoja vertailtaessa).

Vierailija
27/34 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurunmäki on ihan ok, mukava, asiallinen.

Vierailija
28/34 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vain sillain särähti korvaan, kuten myös pöksyt-sana. Mutta ihan rauhassa saa MTN näitä ilmaisuja käyttää jos haluaa, ei siinä mitään!

Vierailija
29/34 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan muussa asiassa vastaanotolla ja viikkoja oli 6+1. Halusi ultrata, vaikka epäilin, onko niin aikaisin mitään järkeä, kun en ollut varma, milloin olin raskaaksi tullut. Ei ottanut ihmettelyäni kuuleviin korviinsa, vaan ultrasi ja kun ei saanut laitteella varmaa sykettä näkyviin, tuomitsi raskauden keskenmenoksi ja alkoi selittää, minkälaisia toimenpiteitä voidaan tehdä sitten kun olen seuraavan kerran raskaana (oli jo ennestään yksi km takana), jotta nämä toistuvat voitaisiin ehkäistä.

Kun yritin kyynel silmässä kysellä, onko tosiaan mennyt kesken, tokaisi, että aika varmasti on, mutta voin halutessani käydä seuraavalla viikolla varmistusultrassa, jos vuoto ei sitä ennen ole alkanut.

Ja eihän se tietenkään ollut mikään keskenmeno vaan liian aikaisin ultrattu. Mutta onnistuipa todella pahottamaan mieleni ja sai aikaan reilun viikon verran täysin turhaa murhetta ja hyvä, ettei sen takia tullut oikeasti keskenmenoa!

Vierailija
30/34 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ihan hoitosuhteen alussa, mutta myöhemmin. Tosi lujasti halasi, kun 3. IVF meni pieleen, muutenkin tykkää silitellä ja taputella olalle. Mutta ihan hyvän maun rajoissa kuitenkin, varmasti lopettaisi sen jos huomaisi, että potilas olisi vaivautunut!

Tällä hetkellä hän on sieltä virkavapaalla.

Vierailija
31/34 |
20.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foudila ja Kurunmäki asiallisia ja ystävällisiä. Koskimies sellainen tiedemiestyyppinen, kohtelias, joskus vähän " hössö" . Hakala-Ala-Pietilä ihan ok myös, paitsi ettei mitenkään pahoitellut kun aikani oli 45min myöhässä. Tuomi-Nikula on mielestäni teknisesti taitavin tekemään eri toimenpiteitä, tosin tuntuu aika narsistiselta ihmiseltä, ei siedä minkäänlaista arvostelua (hänestä kaikkein eniten kokemusta, noilla muilla vain yksittäisiä käyntikertoja). Olkinuoraa ja Kiilavuorta enkä myöskään Kurkea ole koskaan vastaanoton merkeissä tavannut.

Vierailija
32/34 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mua ärsyttää kyseisellä klinikalla, että aina saa odottaa ja paljon. Niin kalliista hoidosta ja palvelusta, kun maksaa, niin odottaisin jonkinlaista täsmällisyyttä.

Vierailija
33/34 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakala-Ala-Pietilällä, oli 45min myöhässä eikä pahoitellut mitenkään. Toiste en hänelle mene, vaikka muuten mukava olikin (mulla oli siellä toinen lääkäri muuten).

Vierailija
34/34 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella ikävä kokemus Merja Tuomi-Nikulasta viime talvelta. On varmasti ammattinsa osaava lääkäri, muta käytös oli toisella visiitillä jotain muuta.

Huomasin heti että kävi kierroksilla. Joko työstressi tai jotain muuta oli taustalla. Istuin oven takana mut käveli ohi ja huhuili käytävillä. Ihmetteli miksi puolisoni ei ollut mukana enkä saanut edes tilaisuuta puolustautua. Jälkiviisaana olisi pitänyt nostaa perse penkistä ja fuck off...Ja antaa kova palaute. En tiedä olisiko lasku tullut perästä. Ajanvaraukseni olisi voinut perua jos oli stressiä tms...Tämä on minun kokemus enkä enää toki mene. Ps. Minusta oli tehty lähete Joensuun keskussairaalaan vaikka lähin yliopistosairaala on jokin muu😂 Maksoihan se mutta pakko ottaa huumorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi