äiti mammanen voisko joku tiivistää sen stoorin tai nostaa ketjut ev
Kommentit (13)
JanicaJesmiinahan paljastui jo aiemmin provoksi ja nyt yrittää seijan tuhota.
Sitten kirjoitti vahingossa nikillään " äitimammasena" puolustellen vierailijana kirjoittamaansa : " en ole äitimammanen" . Myöhemmin vaihtanut nikkinsä Äittä77:ksi.
Sekavasti tuli kyllä tämäkin selitys...
Siis äiti-mammanen kirjoitti sinne nimettömänä ilkeän viestin missä kehuskeli omaisuudellaan ja haukkui " vuokrakaksiossa elävät kateelliset mammat" . Sitten joku keksi että tuon on varmaan kirjoittanut " äiti-mammanen" , niin vastasi siihen " olen tuon viestin kirjoittaja mutta en ole äiti-mammanen" , mutta oli unohtanut nikkinsä näkyviin! Myöhemmin vaihtoi nikkinsä Äittä77:ksi tms.
Olisi edes myöntänyt että jäi kiinni..
Äiti-mammanen järisytti koko palstaa esittelemällä erikoisia mielipiteitään
vahingossa omalla nimimerkillä, selitteli asiaa sitten sanoen, en ole äiti-mammanen....mutta oli taas unohtanut kirjautua ulos, eli vierailijan tilalla luki äiti-mammanen ja viesti alkoi:" En ole äiti-mammanen mutta blaa blaa
Siinä riitti tylsistyneillä kotiäideillä naureskelemista moneksi viikoksi.
Eli pitäisi muistaa että ei kannata nimimerkillä selitellä ihan mitä tahansa, saa muuten paskaa niskaan asiallisiinkin aloituksiin.
Vierailija - 21.12. 22:43 vastaa tähän viestiin (12/20)
Tästä kaikki alkoi:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm. asp?m=201672&p=3&tmode=1&smode=1
Viestistä 100 alkaen, hauskaa iltaa ;)
Ja huom: Äittä77=ex-Äiti-mammanen, on vaihtanut nikin sittemmin ja silloin muuttui tuo mammanen myös vanhoissa viesteissä.
Mun muistaakseni sillä oli joku toinen samanlainen. Vielä " mehukkaampi" ;-).
Vai pätkiikö mun kovalevy taas?
vai eikö se tajunnut, että kun nikin vaihtaa niin vanhoistakin jutuista vaihtuu nikki :D?
Olisko HIMPPA kannattanut rekisteröityä kokonaan uudelleen ;))?
Millä tavalla JJ on seija? Ei millään, se että joku haluaa pilailla ei tee seijasta jj:tä. Oletko joskus huomannut seijan jutuissa ristiriitoja? En ainakaan minä ole. Jos jj pelleilee niin ei kannata kuvitella että se on seija, jj teki sen tahallaan.