Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa vanhemmista menee lasten kevätjuhlaan farkuissa

Vierailija
04.06.2010 |

tunikassa, narutopissa???

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla juhlavaate.

Narutoppi on taas ehkä enemmän bilevaate (tai rantavaate).

Vierailija
2/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin oli moni muukin näköjään tullut. Farkuillahan voi mennä melkeen mihin vaan. Hyvin istuvat farkut on erittäin hyvännäköiset. Ja tunikoitahan on satoja erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansallisvaate, joka paikassa päällä, sopi tai ei...

Vierailija
4/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti kiinnostunut tietämään millainen olisi hyvä pukeutumistyyli kevätjuhliin?

Meidän lasten kevätjuhla on aikaisin aamulla ja sinne pitää kävellä. Joten ihan helle vaatteissa ei kyllä tarkene mennä.

Vierailija
5/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tulee farkuissa koska vaoihtoehtona on farkut tai tumma puku. Ei ne nyt niiiin hienot juhlat että sinne pitää tumma puku laittaa. Mies ihnoaa pukua ja siksi omistaa vain yhden joka käy häihin ja hautajaisiin. Emme ala ostelaam kaapintäytettä jota käyttää kerran vuodessa, jos sitäkään.

Vierailija
6/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tulee farkuissa koska vaoihtoehtona on farkut tai tumma puku. Ei ne nyt niiiin hienot juhlat että sinne pitää tumma puku laittaa. Mies ihnoaa pukua ja siksi omistaa vain yhden joka käy häihin ja hautajaisiin. Emme ala ostelaam kaapintäytettä jota käyttää kerran vuodessa, jos sitäkään.

mitä vaihtoehtoja.

Vierailija
7/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näemmä vaikea ymmärtää, että farkkuja on monenlaisia ja juhlatilaisuuksia on monenlaisia. Häät, hautajaiset ym. isot ja hyvin arvokkaat juhlat ovat sellaisia, joihin en laittaisi farkkuja.

Syntymäpäivät, kevät-/joulujuhlat, tupaantuliaiset ym. ovat taas rennompia juhlia, joihin sopii siistit farkut ja juhlavampi paita.

Vierailija
8/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan kevätmekon ja korkeakantaiset kengät.

Eli ihan peruskauraa, ei mitään kovin hienoa. En itsekään ymmärrä, miksi vanhemmat ei kunnioita lapsiensa juhlaa vaan tulevat farkuissa.

Vierailija
9/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siellä on niin paljon väkeä, että kukaan ei edes huomaa mitä sulla on päällä :) Siistit puhtaat vaatteet. Lähinnä mua huvitti yksikin mamma joka tanttamaisessa kesämekossa paikalle viiletti.

Vierailija
10/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan kevätmekon ja korkeakantaiset kengät.

Eli ihan peruskauraa, ei mitään kovin hienoa. En itsekään ymmärrä, miksi vanhemmat ei kunnioita lapsiensa juhlaa vaan tulevat farkuissa.

Ei ylipukeutumista, mutta osoittaa että kunnioittaa tilaisuutta.

Vierailija
11/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sakkia erittäin rennoissa vermeissä. Oli miehillä Adidas-hihatontapaitaa, shortsia, crocksia, naisilla tuubitoppia, mikrosortsia.. muutamalla sentään siisti, mutta "casual" asu, sopi ihan hyvin juhlaankin. Kellään ei pukua, ei edes pikkutakkia, farkut tai pv-housut oli kaikilla (paitsi niillä shortsityypeillä).

Yhdellä eskaripojalla oli tumma puku, mutta se oli kaikessa suloisuudessaankin vähän yliampuvaa.

Vierailija
12/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä ei ole muuta kuin farkkuja ja tumma puku.

Itse menin farkuissa, koska olen viimeisilläni raskaana eikä muu mahdu enää päälle kuin äitiysfarkut. en ostanut mekkoa tätä yhtä tilaisuutta varten.

Vierailija
13/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä minäkin äitinä halusin pukeutua samantasoisesti mekkoon. Lapseni tykkäsi, että minäkin olen laitettu ja se oli tärkeintä, koska oli kyse hänen kevätjuhlistaan!

Tiesin, että legginseissä ja kauhtuneissa T-paidoissa saapuvat äidit katsoisivat minua kieroon, mutta minä katsoinkin lastani, joten ei niin väliä, että mitä he minusta ajattelivat!

Vierailija
14/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti on juhlia ja juhlia. meidänkin lasten kevätjuhla oli metsässä tänä keväänä. ei tietenkään sinne mennä ykkösissä...tai no aina joku ampuu yli =D

viime keväänä oltiin pimeässä auditoriossa katsomassa videokoostetta menneen lukuvuoden tapahtumista eli ei taas ykkösten paikka.

Vierailija
15/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa normaalit siistit toimistotyövaatteet päällä. Juhlat vietettiin aamulla, toukokuun alussa, jolloin lämpötila ulkona oli +5C. Ei todellakaan tullut mieleenkään pukeutua juhlavammin/kesäisemmin.

Vierailija
16/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioita muitten pukeutumiseen. Me mennään katsomaan sinne omaa lasta eikä kyttään muiden vaatteita.

Vierailija
17/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihtunut aika runsaasti ja tänä keväänä ei ole muita juhlia tiedossa. Aion laihtua vielä lisää ja en todellakaan osta yhtä kevätjuhlaa varten juhlamekkoa, jolle ei olisi muuta käyttöä. Farkut /rennot kesähousut ja siisti paita saavat riittää.

Miehelläni on sama "ongelma" kuin monella muullakin. Töissä käyttää työvaatteita (joita ei voi käyttää vapaalla) ja hänellä on kotona aina college-housut. Sitten löytyy se pakollinen tumma puku häitä ja hautajaisia varten ja farkkuja. Näistä vaihtoehdoista kevätjuhlavaate on ne farkut. Hän ei omista yksiäkään suoria housuja, enkä näe tarvetta ostaa niitä vain kevätjuhlaa varten kun niille ei muuten ole käyttöä.

Vierailija
18/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden pitäisi pukeutua kukkasäkkiin

Vierailija
19/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykskin oli kuin suoraan uimarannalta tullut. Hiukset sutaistu ylös kiinni huolimattomasti, pikkutoppi, shortsit ja läpykkäät.

Parilla miehellä bongasin mainos t-paidat.

Vierailija
20/32 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorissa housuissa ja lyhythihaisessa pikkuruudullisessa kauluspaidassa.

Luojan kiitos!

Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi