Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milipiteesi näistä hiustyyleistä? Onko "vaikea" laitettava?

Vierailija
03.06.2010 |

Päätin lopultakin leikkauttaa pitkät hiukseni lyhyiksi, nyt vain on hakusessa hyvä malli.

Sellainen jota ei kovin paljon tarvitsisi laittaa aamuisin (2 pienen lapsen äitinä ei hirveästi aikaa) mutta ei ihan "poikatukkakaan".

Ideoita, vinkkejä kaipailen :)

http://www.hairfinder.com/hairstyles/hairstyle548.jpg

http://www.hairfinder.com/hairstyles/hairstyle740.jpg

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis että tuolla ulkonäöllä olisi pidemmän löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellanen sirpakka kookkaan naisen rinnalla.

Onkohan nuilla niinpäin että nainen voi nostaa miehensä syliin?

http://static.iltalehti.fi/viihde/sinkkuanitra0106HL_vi.jpg

Vierailija
5/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvi joka aamu laittaa. Vaihtelua saa vaikka pannalla, jos "bad hair day". Tyylikäs.

Toisesta en tykännyt yhtään, mulla oli tuon tyylinen 90-luvulla. Ei kiitos enää ikinä. Saa käydä 3-5 viikon välein leikkauttamassa, että malli pysyy. Ja lättänä, jos ei laita joka päivä. Kananpersetukka.

Vierailija
7/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös päättänyt lyhentää mallia radikaalisti. En muuten osaa kommentoida, mutta joskus mulla oli tuollainen samanlainen sivuotsis kuin ensimmäisessä kuvassa ja se oli kyllä hankala käytössä. Jatkuvasti silmillä ja vaati laittoa, varsinkin urheillessa ja lasten kanssa touhutessa.

Vierailija
8/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toka vaatii hyvät aineet ja föönaukset + raudalla läpi edestä. jos olet tottunut fööniä ennestään käyttämään niin tokakin on ihan iisi,mutta ykkönen helpompi ja nopeampi

Vierailija
9/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ohut, luiru ja luonnonsuora tukka, jossa ei ole mitään käsittelyä, tuon ekan mallin kanssa saat tuhrata aika paljon, että se näyttäis lähellekään tuollaiselta "luonnollisen kuohkealta".

Tuo toinen malli menee varmaan nopeammin aamulla kuosiinsa, kunhan käyttää vahaa ja lakkaa tai muita muotoilutuotteita. Molemmat tukat oli mun mielestä nättejä!

Vierailija
10/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellutkaan.

Ehkä sitten sellainen peruspolkka, kuten kokki-Saralla nyt.

Vierailija
11/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään ykkösestä enemmän. Itellä on nyt sellanen ;D.

tää on helppo malli laittaa, mut turhan usein tulee kiireessä kotioloissa vain laitettua korvan taakse.. Jonkin verran olen pinnien kanssa laittanut ponnarillekin.

Ei siis itselle mikään paras tukka. Kesän jälkeen varmaankin leikkaan takaisin "poikatukaksi". Mulle sellainen sopii parhaiten ja se on mun hiuslaadulla helppohoitoisin. Ei siitä tietty saa montaa kampausvariaatiota (esim. juhliin), mut eipä tuo mua haittaa.

Vierailija
12/12 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänyt mallia mistään?

Eikös sillä ollut aina ihana kihara pitkä tukka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi