tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
kun ei viitis alkaa kaikkia lukemaan *hihihiiiii* Toivottavasti taalla on muutakin kun esim. tallaisia viesteja:
vnjkahsfjksajfhjahfjhajkhfjka
tai kymmenen kertaa sama viesti perakkain..
Oikeasti, missä muussa maassa jonkun kyläkauppiaan salarakas nousisi julkkikseksi? Jollakinhan ne Seiskojen ja Ohojen kannet pitää tietysti täyttää, mutta ketä tuollaisen nobodyn tekemiset kiinnostaa?
aika moni julkkis siellä seiskan bileissä ei ymmärtänyt sen tempausta ollenkaan,en kyllä minäkään...
Daa daa dirlandarlandaa.............. ON RIKKI JA TUPLAT!!!!!!!!
Daa daa dirlandarlandaaaaaaaaaaa.... TUPLAT!
Daa daa dirlandarlandaaaaaaaaaaa.... TUPLAT!
Oletko vakkarikirjoittelijana edelleen? Mitä sinulle muuten kuuluu? Miten lapsesi voi ? Miten menee parisuhteessa?
ap=sari niemi
tunnen sinut heh
Jos joku saa pientä, ilmaista ja viatonta huvia kun katsoo miten pitäksi tää ketju voi kasvaa, niin sellaiset jotka ovat liian kaavoihinsa kangistuneita, iloitakseen jostain vaan ihan pilan päiten, tulevat kateellisiksi ja yrittävätt saada koko hauskuuden loppumaan.... Pöhköily on kivaa, kannattais kokeilla kaikkien liian aikuistenkin, vois pipo kiristää pikkusen vähemmän.
syynä se että nukuin viimeyönä n. 6 tuntia :)
Anteeksi, en tee sitä enää koskaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
valvojat poistakaa jo tää ketju
ap=sari niemi
tunnen sinut heh
tulin keskelle ketjua ja luulin et pitää keksiä g:llä alkava elukka.
Mut jos mun ystävät ostaa vaikka 100 eurolla jotain kotiin niin mä ostan siinä ajassa 10 mietin senkin tarkkaan, sama homma vaatteiden kanssa. Ja mä en oo kateellinen kenellekkään joka ostaa enemmän, se on niiden valinta ja tää on mun
Kuinkahan monta kertaa minäkin olen tähän vuosien mittaan kommenttia laittanut :D