Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..

Vierailija
22.01.2005 |

.

Kommentit (2474)

Vierailija
2381/2474 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysä pillu kirjoitti:

VNo koska vagina ei ole "liian löysä", ellei nyt ole kyse siitä, että on alatiesynnytyksessä pysyvästi löystynyt. Vagina myötäilee penistä seksissä, mutta palautuu ennalleen aktin jälkeen. Eli jos synnyttämätön nainen tuntuu löysältä, niin kyseessä on pienimunainen mies, joka valittaa. Naista auttaa se, että vaihtaa miestä. Miestä nyt ei taida auttaa juuri mikään. Hankkikoon sellaisen seksinuken. Olisiko niitä saatavilla pieneksi ruuvattavalla pllulla varustettuina...

minulla ois iso muna..kiihottavaa...

Vierailija
2382/2474 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka törkyturpa kirjoittelee tänne meidän ihkuun ketjuennätysfani ketjuun tälläistä k...kaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/2474 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
2384/2474 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VVierailija

25/25

klo 14:20 | 20.1.2018

Näytä aiemmat lainaukset (5)

Vierailija kirjoitti:

Aa okei, tää olikin taas tää tyyppi joka vaan haluis sitä isoa venynyttä pillureikää. No oon kyllä varma että sua ei mikään auttaiskaan :'D

Kauhea kommentti. Mahtaa sielussasi ammottaa iso reikä, kun toiselle noin naureskelet. Ehkei henkilö muuta osaa toivoa, jos häntä ei ole rakastettu?

t.kristallikissa

Vierailija
2385/2474 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VVierailija

25/25

klo 14:20 | 20.1.2018

Näytä aiemmat lainaukset (5)

Vierailija kirjoitti:

Aa okei, tää olikin taas tää tyyppi joka vaan haluis sitä isoa venynyttä pillureikää. No oon kyllä varma että sua ei mikään auttaiskaan :'D

Kauhea kommentti. Mahtaa sielussasi ammottaa iso reikä, kun toiselle noin naureskelet. Ehkei henkilö muuta osaa toivoa, jos häntä ei ole rakastettu?

t.kristallikissa

Kyllä se pillun saanti aina hetkeksi helpottaa...

Vierailija
2386/2474 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
2387/2474 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

verbaalisti rajoittunut kirjoitti:

kyllä

ei

Vierailija
2388/2474 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilta saa ilmaisia ämpäreitä.

Vierailija
2389/2474 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka törkyturpa kirjoittelee tänne meidän ihkuun ketjuennätysfani ketjuun tälläistä k...kaa

Millainen on ketjuennätys fani?

hahhaahhhhaaa

Vierailija
2390/2474 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysä pillu kirjoitti:

VNo koska vagina ei ole "liian löysä", ellei nyt ole kyse siitä, että on alatiesynnytyksessä pysyvästi löystynyt. Vagina myötäilee penistä seksissä, mutta palautuu ennalleen aktin jälkeen. Eli jos synnyttämätön nainen tuntuu löysältä, niin kyseessä on pienimunainen mies, joka valittaa. Naista auttaa se, että vaihtaa miestä. Miestä nyt ei taida auttaa juuri mikään. Hankkikoon sellaisen seksinuken. Olisiko niitä saatavilla pieneksi ruuvattavalla pllulla varustettuina...

PLLUN LÖYSYYS KETJU FANI:)

Vierailija
2391/2474 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matilta saa ilmaisia ämpäreitä.

Pirkolta saa löysää...

Vierailija
2392/2474 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä

ei

Olen omiakin (ihan kunniallisia) laskuja tarkistaessa joskus ihmetellyt, että mikä tämä on, kun tulee ihan muualta kuin missä ollut.

Vierailija
2393/2474 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä

ei

Olen omiakin (ihan kunniallisia) laskuja tarkistaessa joskus ihmetellyt, että mikä tämä on, kun tulee ihan muualta kuin missä ollut.

Nyt on Matti ottanut liikaa kuppia

Vierailija
2394/2474 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt..tällä pastalla on ollut ketju :miten vihjaisen naiselleni löysästä vaginasta....ovat lainauksia Pillufanikeskustelusta

Vierailija
2395/2474 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ketjuennätysfani on?

Vierailija
2396/2474 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 31 vuotias, hyvässä asemassa työelämässä (nautin työstäni, tienaan hyvin, viihdyn hyvin). Minulle menee kaikin puolin kivasti, olen rakastunut ihanaan ja kilttiin mieheen, minulla on kiva koti ja asiat kunnossa. Olen aidosti kiitollinen ja tyytyväinen elämääni.

Menneisyyteni nostaa kuitenkin päätään jatkuvasti ja saa tuntemaan oloni sellaiseksi, että minun pitäisi olla yksin. Olen elänyt melko poikkeuksellisen lapsuuden ja nuoruuden, joka on aiheuttanut aikuisiälleni lukuisia ongelmia ja traumoja, joista olen päässyt pikkuhiljaa yli.

Kotioloni muistuttavat hyvin vahvasti tiukkaa uskonlahkoa. Perheeni (isä, äiti, sisko) ovat olleet tiukka yhteisö, joka ei ole tekemisissä ulkopuolisten kanssa eikä perheen asioita kerrota ulkopuolisille. Jo pienestä asti ovat molemmat vanhempani olleet väkivaltaisia minua kohtaan - äitini vähemmän, isäni enemmän. Kaikki rangaistukset ovat olleet väkivaltaisia ainakin jollain tasolla ja meillä on ollut äärimmäisen tiukka kuri. Tässä joitain sääntöjä, joiden rikkomisesta on aiheutunut aivan äärimmäisen raivo.

- Omaa huoneen ovea ei saa sulkea

- Vessan ovea ei saa lukita (jotta voidaan käydä tarkistamassa, mitä teen siellä)

- Jääkaapilla ei saa käydä ja ottaa ruokaa, vaikka olisi kuinka nälkä

- Naapureille ei saa puhua

- Kavereiden kotona ei saa käydä, ei pihoilla eikä puhua heidän vanhemmille

- TV:tä ei saa katsoa

- Puhelinta ei saa käyttää

- Nettiä ei saa käyttää (silloin kun saimme sen)

- kaikki trendit tai muut ovat ehdottomasti kielletty (tamagotcheista vaatteisiin)

- Meikkaaminen oli pakollista (musta huulipuna ja kajal)

- Hiustenlaitto kielletty

- Musiikkia piti kuunnella täysillä

- Ei saa päättää, mitä pukee päälle aamuisin

- Minut punnittiin ja minua haukuttiin lihavaksi (168cm/89kg)

- Nukkumaanmenoaika klo 21 jopa 16 vuotiaana, sen jälkeen ei saa lukea, ei pitää valoja eikä ylipäätään tehdä mitään

- Saunaan pakotetaan koko perheen kesken 16 vuotiaaksi asti, jossa väkisin leikataan sekä alapää että kainalokarvat

- 20 asteen lämmössä keväällä pakko käyttää pitkää mustaa nahkatakkia

- jos likasin vaatteet, kaaduin, kaadoin maitolasin, tai satutin itseni - minua rangaistiin

- ylipäätään väärästä sanasta, lauseesta, mistä vain rangaistiin.

En todellakaan jaksa muistaa kaikkia sääntöjä. Pääasiassa kaikki on kielletty, joka jollain muotoa ilmaisee minun omaa tahtoani. Lisäksi vanhempani ovat kieltäytyneet tietysti osallistumasta mihinkään omaan juttuuni, olen harrastanut yksin ja tehnyt kaiken yksin. En ole saanut positiivista palautetta tai kannustusta vaan minut on kasvatettu häpeällä. On nolattu, nöyryytetty ja kerrottu lukuisia kertoja, kuinka minun sietäisi hävetä milloin mitäkin.

Onko ketään, joka olisi kokenut vastaavaa? Koska näihin liittyvä suru ja pahaolo menee ohi

Onko minun kohtalonani miettiä ja murehtia näitä vielä monta vuotta?

Vierailija
2397/2474 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ennätysfanit?

Vierailija
2398/2474 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentinvaalit pian. Pian selviää jatkaako Niinistö presidenttinä toisen kauden.

Vierailija
2399/2474 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen paljon. Joudun vaihtmaaan alushousuja monta kertaa päivässä, koska ne ovat märät. Hiki myös haisee rekkamiehelle tai sille, että olisin pissannut housuihini ja unohtanut pestä vaatteet ja vain kuivattanut ne. Ensin luulinkin, että multa lirahtelee, mutta sama haju on kaikissa vaatteissa ja tulee niihin hetkessä. Pyykistä tullessa haisevat vielä raikkaalle.

Kasvojen ihossa koko ajan paksu rasva, aivan kuin olisi ollut meikit koko päivän kasvoilla. Siihenkään ei ole auttanut mikään.

Kaikista pahin muutos on hiukset! Ne pöhöttää, on elottomat, karheat ja hapertuvat ennen kuin kasvavat pitkiksi ja joudun leikkaamaan ne lyhyiksi. Ja pitkillä tarkoitan just ja just olkapäille ulottuvia hiuksia.

Saan myös älyttömiä hepuleita ilman syytä ja jos on syytä, niin paisuttelen niitä kohtuuttoman isoiksi.

Tunnen ovulaation, en ole tuntenut sitä kuin viimeiset vuodet, ennen menkkoja vatsa on todella kipeä, turvoksissa ja täynnä ilmaa. Olen myös usein päivän vesiripulilla.

Saan päiväkausia kestäviä syöppökohtauksia.

Mitä vielä? Varmaan vaikka mitä, mutta koska muistikin on huonontunut, en nyt saa mieleen muuta.

Vierailija
2400/2474 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Lunta ja pakkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän