Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan kauan maidot ja makkarat säilyy kylmälaukussa

Vierailija
03.06.2010 |

hyvinä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didgeridoonaksen kylmälaukuissa säilyy 8 h ilman kylmäkalleja ja jos laitat pari kylmäkallea kassiin mukaan tuotteet pysyvät kylminä jopa 24 h. Testattu on! Laukkuja myydään varkkokaupassa www.didgeridoonas.fi

Vierailija
2/4 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki pysyy hyvänä neljäkin päivää.

Maidon voi sitten käyttää lopulta kahviin, tehdä kaakaota, velliä, lettuja jne.

Minä laitan ain ajäätyneitä maitotölkkejä kylmälaukkuun,tölkkien viereiset makkarat ja lihat ovat tosi trosi kylmiä saamastaan kosketuksesta.

Huomasin kun kerran ajattelin pakastaa maitoa etytä viimeisinä mökkipäivinä saisin kahvimaitoa. Sitten ihmettelin kun maito vaan ei sulanut muutamiin päiviin ja viereiset tuottet olivat tosi kylmiä.

Näin aloin tekemään tarkoituksella. Kylmäkallet lämpenevät nopeasti, maitotölkillinen kestää jäisenä pitkään.

Laitan laukun pohjalle sanomalehteä, eristää myös. Noin kolme litran tölkkiä on meillä kerrallaan laukussa. Jos isompi perhe ota kaksi laukkua (jos mahtuu autoon) ja niihin maidot ja muut....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta styroksinen kylmälaukku. Ovat halvimpia ja parhaimpia, sellaisella pehmeällä muovisella ei tee mitään (tai ne toimivat lähinnä "kaupasta kotiin"-laukkuina). Teippaa kansi kiinni niin ei pääse vahingossa aukeamaan.

Itse olen ottanut juhannusreissulle jääkaappikylmää evästä ja juomaa ja kun riittävästi kylmäkalleja (tai pari pakastettua mehupurkkia tms.) laittaa joukkoon, niin lopputulos on useimmiten ollut se, että ekana päivänä saan sulatella itselleni juotavaa ja vielä vikana aamunakin saan kylmää krapulajuomaa.

Vierailija
4/4 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan pakkasesta laukkuun. Sit laittaa vielä vaikka sanomalehteä eristeeksi kannen alle ja kansi tiiviisti kiinni. Monta päivää menee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän