miksi seksikkäitä alusasuja
myydään, kun niitä ei naiset käytä?
Vai käyttävätkö?
Olen ostanut muutaman kerran sukkanauhoja ja korsetteja eukolleni ja vastaus on ollut "äh" ja kadenheilautus.
Kommentit (9)
ja miksi ihmeessä olisi epämukavissa vaatteissa? Pukeutuminen alkaa alusvaatteista ja jos niissä ei viihdy, niin ei.
Minulla ei ole mitään seksikkäistä alusvaatteita, koska mieheni keskittyy vain siihen, miten nopeasti saa vaatteet pois päältäni.
Oon niitä ostellut rakastajattarilleni, mutta todennut itsekin, että eipä siinä mee kuin noin alta minuutin kun jo haluaa riisua ne pois.
No, minä käytän seksikkäitä alusvaatteita silloin tällöin, siis jos seksikkäillä alusvaatteilla tarkoitetaan sukkanauhaliivejä ja sen sellaista. Pitsisiä pikkuhousuja ja rintaliivejä on kaapit pullollaan, mitään mummomallisia ei edes multa löydykään.
Mun mieheni ei välitä noista alusvaatteistani tuon taivaallistakaan, joten senpä vuoksi minäkään en nyt ehdoin tahdoin halua mihinkään sukkanauhaliiveihin itseäni änkeä (ainakin ne, jotka mulla on, ovat tosi hankalia kiinnittää). Jos mieheni ostaisi mulle tuollaisia hepeneitä, loukkaantuisin toden näköisesti, ensinnäkin koska kokisin sen jonkinlaisena esineellistämisyrityksenä, ja toisekseen siksi, että miehen ostamat hepenet olisivat liian isoja mulle, ja alusvaatteethan eivät ole vaihto- ja palautusoikeuden piiriin kuuluvaa kauppatavaraa, joten turhaan olisi ostanut kuitenkin. Ehkä se ap:n vaimonkin "äh" kielii siitä, ettei ap ole ihan selvillä vaimon todellisesta vaatekoosta, ja vaimoa ottaa päähän kun mies ei vaan saa etukäteen sitä kysyttyä, että tulisi ostettua oikea koko edes...
Olen ostanut muutaman kerran sukkanauhoja ja korsetteja eukolleni ja vastaus on ollut "äh" ja kadenheilautus.
Sukkanauhaliiveissä ja etenkin korseteissa vaan on se vitsi, että niissä ei ole mitään järkeä eikä varsinkaan käyttömukavuutta, jos ne eivät istu täsmälleen ja ole erittäin korkealaatuisia.
Naisten alusvaatteiden kohdalla kokonumerot ovat lähinnä suuntaa-antavia ja niitä pitäisi aina päästä kokeilemaan.
Epäilen kenenkään kykyä ostaa kumpiakaan lahjaksi kellekään missään mielekkäässä muodossa.
Kun käytän jompaakumpaa itse, ne ovat aina itse ostamiani ja sovittamiani, vaikka mies onkin joskus mukana valikoimassa. Tosin mies maksaa, koska mulla ei ole mitään hirveää hinkua upottaa kolmea hunttia pariin vaatekappaleeseen, joita en varsinaisesti kaipaa ja joita hauskempiakin juttuja keksisin rahoilleni.
Tykkään, kun naisella on korsetti tai sukkanauhaliivit päällä. Vaimokin katselee kaupoissa, jos jotain uutta kivaa sattuisi löytymään ja sitten välillä yllättää uusilla alusvaatteilla! Korsettikin on tosiaan vain seksiä varten, ei pidä muuten sitä päällä. Eli jos huomaan hänen yllään korsetin tai sukkanauhat, niin tiedossa on seksiä!:)
Käytössä on sekä erilaisia rintaliivejä, alushousuja, sukkanauhoja ja joskus myös korsetteja (niitä yleensä juhlissa, ovat muutoin kömpelöitä perusvaatteiden alla).
Minusta seksikkäistä alusvaatteista tulee ryhdikäs olo.
Ex-mieheni ei koskaan kehunut minua vaikka pukeuduin seksikkäisiin asuihin, se latisti huomattavasti fiilistä ja en sitten usein sitä tehnytkään. Tuli jotenkin sellainen nolo olo.
Sen sijaan eron jälkeen on ollut ihana parissa suhteessa kun mieheltä saa kommenttia että "ai kun sulla on ihanat alusvaatteet". Sitten on kiva mennä taas kauppaan ja ostaa jotain uuttakin :))
Kehuja pöytään vaan miehet niin kyllä naiset tykkää pukeutua seksikkäästi. Siitä itsetunnosta se lähtee.
Tuolta www.trudyaffair.com ostin tänään vaimolleni 135 euron edestä korsettia ynnä muuta mukavaa. Palvelu oli erinomaista ja hinnat kohdillaan. Ilmainen kuljetuskin plussaa. :)
Ps. Samat tuotteet Ranskassa pari kymppiä kalliimpia
Ps2. Emännän kanssa yhdessä valkatiin
Ps3. Chilirose brändi näyttää hyvältä.
Kyllähän se tekkee hyvvee kun näkkee emännän vetelevän tuollaisia vermeitä päälle, sukkaa ja korsettia ja sen sellaita silimänilloo.
Siinä sitä peittyy muijan suonikojua ja selluliittiä, kyllähän se on näpsäkän näköinen pakkaus, ainakin visuaalisesti luppaa mukavaa.
Kassien pohjissa alakee kivasti kutkuttelloon ja veitikka saattaapi siitä jopa herätä.
Aina sitä tuolloisesta hetkestä muutaman saturaisen on valamis maksammaan, kumpikkii luulee että ollaan vielä virilleitä.
"naiset eivät käytä" jos naisesi ei käytä.
en minäkään aina käytä mutta usein kyllä.
n26