mun lapsilla on kaksi isää.
Kommentit (9)
tai jos sulla olisi 5 lasta ja kaikilla eri isä
niin minunkin lapsillani=)
mutta mieheni ex-vaimolla on 6 lasta ja viisi eri isää...
se ei ole enää mielestäni normaalia.
niin minunkin lapsillani=)
mutta mieheni ex-vaimolla on 6 lasta ja viisi eri isää...
se ei ole enää mielestäni normaalia.
Vai että ihastuu aina vääriin miehiin? Mites miehesi, oli pahan naisen hyväksikäyttämä ja hylkäämä vai käytti itse hyväkseen exäänsä?
Minulla kun tulee lähinnä sääli naisia joilla monta eri isää lapsilleen. Tulee mieleen etteivät he osaa etsiä kunnon miestä vaan takertuvat syystä x epätoivoisesti aina ensimmäiseen jolle kelpaavat. Siis enemmän henkisiä ongelmia kuin heikkoa moraalia. Huono itsetunto tai lapsuudesta seurannut paska miehen malli. Ja toiset etsiytyvät aina uuden narsistin kiusattavaksi.
Mutta kyllä minullakin tulee samon kuin kasilla sääli naisia, joilla on esim. viisi lasta neljälle miehelle. He ovat yleensä (tiedän jo amammatinikin puolesta) moniongelmaisia ja jo lapsena traumatisoituneita.
Meidän perheessä on kaksi isää ja neljä lasta, mutta toinen kokee kaikki lapsikseen, toinen vain kaksi nuorempaa, joiden biologinen isä on.
Jos biologinen isä on syystä tai toisesta hylännyt ja lapsella on isäpuoli, joka rakastaa, kasvattaa ja on läsnä.
Mitä taas siihen tulee, että naisella on useita lapsia useiden miesten kanssa: voihan olla, että rakastuu aina vääriin miehiin ja se on surullista. Idioottimaista on tehdä lapsi jokaisen miehen kanssa, johon rakastuu. Lapsi ei ole mikään parisuhdeliima, vaikka moni niin näyttää luulevan.
homopari?
vai sulla on lapsiakehden eri miehen kanssa?
vai et tiedä kuka lapsesi biologinen isä on?
koska se on aivan normaalia