Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bannaisitko tämän fb:ssä?

Vierailija
02.06.2010 |

Olen tuore ja kokematon fb.n käyttäjä. Niissä ehdotuksissa kavereiksi on yleensä sellaisia tyyppejä, joilla on väh 5-8 yhteistä kaveria mun kanssa ja jotka jollain tavalla tiedänkin.

Paitsi yksi. Vain nimi, ei kuvaa. Tiedot yms on salattu. ei yhteisiä kavereita näytä olevan. onko se joku ihme kyttääjä vai mikä?

Mulla tiedot pitäisi kyllä näkyä vain niille ketkä oon hyväksynyt kavereiksi?

että mikä ihme? :/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy kattomassa sun profiilia. Tiedän tämän koska mulla on kaksi profiilia fb:ssä ja huomasin sattumalta että kun kävin toisella profiililla katsomasta toista niin se ilmestyi kaveriehdotuksiin!

Vierailija
2/18 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet äynyt katsomassa, ei päinvastoin. Tiedän tämän, koska minullakin on kaksi profiilia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä on esim muuta yhteinen kaveri. Myös ihmiset joille laitat s-postia tulee usein kaveriehdotuksiin.

Vierailija
4/18 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 2-profiilillani katsomassa pääprofiiliani, ja seuraavaksi kun kirjauduin pääprofiiliini, siellä oli tuo kakkosprofiili kaveriehdotuksena. En enää käy väijymässä pääprofiilillani ketään, vaan tolla kakkosprofiililla josta kukaan ei tunnista!

t:2

Vierailija
5/18 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole käynyt katsomassa, vasta kun nyt kun aloin ihmetellä, miksi se on aina siinä.

ei ole yhteisiä kavereita.

mietin tätä siksi,että eräs sukulainen yrittää takuulla urkkia elämääni ja siksi en ole ennen liittynytkään fb:hen. Ja liityttyäni tein tiedot salaisiksi muille paitsi kavereilleni, joita on vain vähän. alle 30 siis vain ne, joihin todella haluan pitää yhteyttä.

Voiko siis tämä hämärä-tyyppi nähdä jotain mun tietojani?

Siis laitanko eston vai en?

Tosi outoa, kun ei kuvaa, ei mitään muita tietoja, kuin että on mies. :/

ap

Vierailija
6/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on estot päällä niin ei todellakaan voi nähdä sun tietoja, ja nyt ihmettelen, että mitä salaisuuksia itsestäsi oikein faceen laitat jos noin paljon pelottaa.

Vierailija
7/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä miksi blokata jokainen kaveriehdotuksissa näkyvä tuntematon henkilö. Haloo.

jos sulla on estot päällä niin ei todellakaan voi nähdä sun tietoja, ja nyt ihmettelen, että mitä salaisuuksia itsestäsi oikein faceen laitat jos noin paljon pelottaa.

Vierailija
8/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seei oel sun kaveri, ei näe sun tietoja jos sulla on asetukset oikein. Rauhotu jo...

Vierailija
9/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seei oel sun kaveri, ei näe sun tietoja jos sulla on asetukset oikein. Rauhotu jo...

10/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa teillä on näillä 1- ja 2-profiileilla?

Eri profiilit eri kavereita varten? Niinku vuohia ja lampaita varten?

Toisella voi riehua ja aukoa päätä (vähän niinkuin av:lla nimettömänä)?

Ei pokeri pidä sanoa kaikkea omalla nimellään?!

Vierailija
11/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BorgÅ hyvä. Näin sut muuten taas tannoin, ihan mukava tyyppi olet kun juteltiin.

12/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse riehua livenä? :D

BorgÅ hyvä. Näin sut muuten taas tannoin, ihan mukava tyyppi olet kun juteltiin.

Vierailija
13/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet äynyt katsomassa, ei päinvastoin. Tiedän tämän, koska minullakin on kaksi profiilia.

sillä oli vasta 1 kaveri, ei meidän yhteinen. Ei mitään yhteistä ryhmää tms mutta ehdotus tuli. Ei voinut tulla sen takia että olisin itse käynyt häntä katsomassa koska en käynyt :).

Vierailija
14/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on lähettänyt kaveripyyntöjä yhteisille kavereillenne.

sillä oli vasta 1 kaveri, ei meidän yhteinen. Ei mitään yhteistä ryhmää tms mutta ehdotus tuli. Ei voinut tulla sen takia että olisin itse käynyt häntä katsomassa koska en käynyt :).

Vierailija
15/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on lähettänyt kaveripyyntöjä yhteisille kavereillenne.

tuossa vaiheessa heistä kukaan ei ainakaan ollut niitä hyväksynyt ja ovat aktiivisia fb:ssä joten hieman epäilen. mahdollista silti.

Vierailija
16/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ehdottaa niitä joille olet joskus laittanut sähköpostia (jos käyttävät samaa s.postia fb:n yhteydessä)

Vierailija
17/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ehdottaa niitä joille olet joskus laittanut sähköpostia (jos käyttävät samaa s.postia fb:n yhteydessä)

mutta aina on niitä jotka luulee kyseen olevan stalkkauksesta.

Vierailija
18/18 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos ei ole mitään yhteistä niin sitten se valitsee vain satunnaisesti jonkun. Ei niitä ole tarkoitus hyväksyä joita fb ehdottelee, mutta ei niitä myöskään mitenkään bannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi