Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsunamin uhreista pieni huomio.

Vierailija
05.01.2005 |

Huomasitte varmaan, että suurin osa lomailijoista oli eteläsuomesta. Miksikö ? Sen takia, ettei täällä pohjoisemmassa saa sellaisia palkkoja, joilla olis varaa matkustella aasiaan. Tässä sen palkkaerottelun näkee, mutta mielummin otan puhtaan ja raittiin ilmaston, sekö että elän pakokaasuissa, kiireessä mutta saan enemmän palkkaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten sanottu niin suurin osa suomalaisista asuu aika Eteläisessä Suomessa. Kai se nyt on ihan luonnollista, että suurin osa myös kuolleista oli sieltä.

Vierailija
22/27 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen säästänyt OPINTOTUESTA (en lainasta, sain toki vuokratukea) ja kahden kuukauden kesätöistä nälkäpalkalla matkarahat kaakkoisaasiaan. Matka kesti 2,5 kk, budjetti oli kaikkinensa muistaakseni 5000 mk.

Revi siitä.

Kyllä sai säästää kauan, mutta oli matkakin jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä täältä meidän pikkukaupungista saa esim. kolmiota alle 150 000:n ja muualla tienataan vähemmän, katsokaa vaikka keskituloja eri kaupungeissa.

Vierailija
24/27 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen säästänyt OPINTOTUESTA (en lainasta, sain toki vuokratukea) ja kahden kuukauden kesätöistä nälkäpalkalla matkarahat kaakkoisaasiaan. Matka kesti 2,5 kk, budjetti oli kaikkinensa muistaakseni 5000 mk.

Revi siitä.

Kyllä sai säästää kauan, mutta oli matkakin jees.

Vierailija
25/27 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Bangkokiin lähes aina lennot noin 750 euroa ja enemmän

Vierailija
26/27 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lento Kuala Lumpurin kautta Borneoon Kuchingiin, Paluu Kota Kinabalusta Denpasarin (Balin) kautta himaan.

Näin se muistaakseni meni. :D

Matkabudjetti oli 20 mummoo / päivä. Hyvin riitti.

Vierailija
27/27 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä