olenko yltiöväsynyt vai voinko olla jopa masentunut?
kahden lapsen kanssa kotona oleminen on muuten ihanaa, mutta nukkuminen jää toki vähälle.
viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että ihmiset puhuvat minusta selkäni takana pahaa ja säälivät lapsiani, kun heillä on tällainen äiti kun minä.
nykyään ajattelen ihan hirveän usein sitä, mitä ihmiset ajattelevat minusta ja sanomisistani, tekemisistäni tai tekemättä jättämisistäni. ihan kuin olisin epäonnistunut melkein kaikessa ja että minua arvostellaan rankasti juuri sen takia.
arvon keittiöpsykologit: voinko olla masentunut vai voiko tämä mennä pelkästään väsymyksen piikkiin?
Kommentit (4)
Nukkuminen ensin kuntoon ja sitten katsotaan tilanne uudelleen. Jos ihmisellä ei ole perusasiat (nukkuminen ja syöminen)kunnossa, niin silloin alkaa mielikin tekemään tepposia. Väsyneenä ajatuksenkulku menee sekavaksi.
T: pätevyyttä vailla ammattilainen
vaikka toisaalta voit olla oikeassakin.
ei minua ole muiden puheet aiemmin haitanneet, mutta nyt ihan viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että olen täysin poikkeava ihminen, täysin poikkeavine mielipiteineen ja tekoineen. voi, kun voisi muuttaa pois ja niin kauas ettei tuntisi ketään!
toivottavasti saan nukuttua yöni niin, että pääsen arvioimaan tilannettani itse uudellleen. mun pitäisi tehdä tärkeitä päätöksiä elämässäni ja pelkään että teen kaiken tämän hullunmyllyn keskellä vääriä päätöksiä vääristä syistä.
mutta ehkä enemmän sulla on vikaa itsetunnossa??