mullekkin sitten kävi näin
mulla on jo pitkään ollut ihan vaan seksisuhde naiisissa olevan miehen kanssa. Ja ihan vaan seksiä, ei muuta... mutta mutta... nyt huomaan vaan jatkuvasti ajattelevani häntä, taukoamatta. Haluaisin että ajatukseni olisivat niinkuin ennen, eli haluaisin vain seksiä silloin tällöin, koska todellakin tiedän ettei mies vaimoaan jättäisi. Eikä koskaan mistään tunteista edes olla puhuttu...
Kommentit (10)
en vaan olisi halunut että minulla muodostuisi mitään muita kuin seksuaalisia tunteita. Pitäisiköhän lopettaa tämä jokusen vuoden kestänyt seksisuhde tähän, etten satuta itseäni enempää??? ap
Sekö, ettet voi hallita tunteitasi? Eihän tunteitaan voikaan hallita! :-)
Hän oli naimisissa ja minä olin naimisissa.
Jäimme kiinni ja nyt ei kumpikaan ole naimisissa.
Enää hän ei ole fuckbuddyni, hän on vauvani isä ja avomieheni ;-)
Ja olen korviani myöten rakastunut
Mullakin on siis fuckbuddy... Ja olen korviani myöten rakastunut
Ja olen korviani myöten rakastunut
on tällaiset, kun en miestä edes itselleni haluaisi.
Naimisissa olen ja nain naimisissa olevan miehen kanssa. Olemme siis eritahoilla aviossa.
Itsellä myös mielessä pyörii koko ajan tämä "toinen"... En kuitenkaan ole maininnut hänelle asiasta, enkä aio sanoakaan:)
Vain jos naisella on oma mies, voi pitkä seksisuhde pysyä vain seksisuhteena. Miehet ja naiset ovat tässä(kin) asiassa hyvin erilaisia.
Jos ette ole puhuneet tunteita, niin mistä tiedät, ettei mies vaimoaan jättäisi? Ja toisaalta, mikäs pakko sinun on mies itsellesi saada? Rakasta vaan kuten ennenkin ja nauti kaikesta siitä, mitä sinkkuna oleminen parhaillaan on!