Huutiksesta... Miksi ette lähetä halvimman mukaan?
Esim joku pienen lapsen trikoopaita mahtuu yleensä pieneenkin kuoreen.
Pieni Helposti-kuori maksaa 1,05e/kpl (myydään tosin 20kpl erissä).
Varsinkin ketkä tekevät paljon huutiskauppaa, niin suosittelen oikeasti niitä kuoria.
Muutenhan paidallekin tulee äkkiä 1,60e posteja.
Siispä seuraavaksi ostoslistalle ne kuoret, vaaka ja 3cm korkea postiluukun malli.
Niillä pääsee alkuun, ettei tarvitse arvailla postimaksuja näin:
http://salattu.huuto.net/kohteet/mei-jalkapallopaitayhteensopivat-housu…
Itse väittäisin, että oikeasti tuonkin setin postimaksut olisivat korkeintaan 3,20e.
Kommentit (11)
Esim joku pienen lapsen trikoopaita mahtuu yleensä pieneenkin kuoreen.
Pieni Helposti-kuori maksaa 1,05e/kpl (myydään tosin 20kpl erissä).
Varsinkin ketkä tekevät paljon huutiskauppaa, niin suosittelen oikeasti niitä kuoria.
Muutenhan paidallekin tulee äkkiä 1,60e posteja.
sisäisen liikenteen kertalippu ja pakkausmateriaalit. Siksi ovat kalliimmat kuin pelkkä postimerkki. Helposti-kuoret ovat kyllä käteviä, niitä käytän muutenkin.
Aika tavalla sais koittaa teipata kuorta pienemmäksi jos tuonnkokoiset meinaist saada C/E 5 kuoreen mahtumaan.
Hyvällä tuurilla saisit molemmat C4-kokiseen kuoreen. Postin sääntöjen mukaan molemmat tarvitsisisvat oman kuoren jolloin hintaa tulee 4€.
Postisssa ovat hyvin tarkkoja tuon kirjeen paksuuden kanssa. Niilä on se kapea mittalaite ja kuoren pitää mennä siitä läpi ilman että sitä painaa yhtään littanammaksi.
Tämän vuoksi olen siirtynyt noiden helposti kuorien kanssa siihen et vien ne tavalliseen postilaatikkoon en postiin.
Missään tapauksessa tuossa kohteessa olevista vaateista ei mene pakettimaksua. Yhteen tavalliseen pussiin pakattuna mnee maxi-kirje maksu 6,90€
Kerran kysyin myyjältä mistä johtuu noin korkeat postikulut (muistaakseni joku paita ja pk:t 8,50e) Myyjän vastaus oli että hän lähettää vain ainoastaan pakettina koska silloin saa lähetystunnuksen eikä ostaja voi sanoa, ettei tavaraa ole tullut.
Toiset rahastaa postikuluilla ja toiset myy tahraisia vaatteita :)
Itse väittäisin, että oikeasti tuonkin setin postimaksut olisivat korkeintaan 3,20e.
Minä löydän vain toimituskulut, ja se on ihan eri asia.
Sulla on aika paljon huonoa palautetta muuten...
kuoreen mahtuisi koko setti jos vaan viitsisi vaivautua. Ostakaa minigrip pusseja tai kunnon pakastepusseja joista teippaatte ilmat pois. Ja ne isot helpostikuoret johon mahtuu sitä vaatetta 500g asti. Kävisi myyjälläkin kauppa kun pudottaisi postikuluja kai?
Käytän isoja kuoria ja NÄEN vaivaa siitä että viikkaan , ja viikkaan vaatteen niin että se mahtuu siihen kuoreen.
Hyviä kauppoja.
mutta en odota, että joku joka myy pari kpl vaatetta ostaisi ne helposti-kuoret ja maksais niistä 20€/40€. siis 20€ siitä hyvästä, että voisi lähettää muutaman euron paidan esimerkiksi.
Minigrip pussejakaan mun mielestä ei saa ilmaiseksi.
Eiköhän tässä tapauksessa myyjä ole alunperinkin aikonyt ottaa itselleen mukavat "kulukorvaukset": eihän kukaan voi oikeasti kuvitella, että tuon setin lähetys voisi maksaa Postin hinnaston mukaisesti noin paljoa?