Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni kysyi minulta halveksivalla katseella "käytsä töissä?"

Vierailija
02.06.2010 |

Olimme Westendin porukkamme kanssa yökerhossa ja ilmoitin ystävälleni, että minun täytyy lähteä jo kahdelta kotiin koska työpäiväni alkaa kahdeksalta. Tähän ystäväni sitten tuhahti halveksivasti "käytsä töissä?"

No, olen oppinut virheistäni ja nykyään elän pelkästään perinnöllä ja pääomatuloilla, jotka mahdollistavat kotona olemisen loppuelämäkseni. Eipä ole ketään enää naljailemassa :)

Olen kahden lapsen äiti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään vanhempani eivät elämänsä aikana koskaan käyneet töissä ja elivät silti jetset-elämää.

Aviomiehenikään ei käy töissä vaan elää perinnöllään ja pääomatuloilla.

Onko muita perheitä, joissa molemmat vanhemmat elävät ylellisesti käymättä toissä (perintö/pääomatuloilla)?

Kukaan tuttavistanikaan eikä sukulaisistanikaan ei käy töissä.

Vierailija
2/3 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täytyy sanoa, että olin eilen aika hämmästynyt kun kauniina päivänä tavallisen keskisuomalaisen taloyhtiön pihassa oli lähes kaikki lapset ulkona keskellä päivää, kuten myös suurin osa vanhemmista ja lapsettomistakin asukkaista. Tarpeetonta lienee sanoa, että kaikki aikuiset ovat työikäisiä, mutta kullakin lienee omat tapansa välttää työntekoa aurinkoisella säällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei käy töissä. Kotiäitejä, nuoria eläkeläisiä, työttömiä, ikuisia "opiskelijoita" jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän