Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä taas näki suomalaisten junttiuden koulun joulujuhlassa

Vierailija
16.12.2004 |

vähintään puolella aikuisista verkkarit, tuulihousut tai kuluneet sammarit ja jollain hiihtohousut (siis joku vielä omistaa sellaiset !) ja venynyt college päällä. Koulun joulujuhlassa ! ja näiden vanhempien lapset sitten: tuulihousut, likaiset farkut ja likainen huppari/college ja tukka sen näköinen että parturissa ei olla koskaan käyty. Siis ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka joku voi olla noin epäkohtelias !!!!!!!!!

Kohta taas joku juntti kotiäiti paasaa tänne, että rumat ne vaatteilla koreilee jne

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSKA joku repäisi Nokialaisen esimerkiksi siitä, että puku on päällä kesät talvet. Meillä Nokialla ei todellakaan pukeuduta pukuun kuin silloin kun asiakkaita on tulossa, ei edes Jorma ;-)

Vierailija
42/50 |
16.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä sanoa lapsille ettei äiti nyt oikein voi tulla juhliin kun äiti on viimeksi ollut kampaajalla kolme kuukautta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

KOSKA joku repäisi Nokialaisen esimerkiksi siitä, että puku on päällä kesät talvet. Meillä Nokialla ei todellakaan pukeuduta pukuun kuin silloin kun asiakkaita on tulossa, ei edes Jorma ;-)

Ei se ihme, että on alkanut huonommin mennä nykyään.

Vierailija
44/50 |
16.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne ovat seitsemän aikaan illalla. Siihen mennessä olen ehtinyt lastani nähdä vaikka Nokialla päiväni vietänkin.

Vierailija
45/50 |
16.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti sitä mieltä, että pukeutuminen tilanteen mukaan juhlissa ei ole työvaatteisiin pukeutumista saati sitten verkkahousuissa. Sen puvun taskuun voisi sujauttaa vaikka nenäliinan henkilökortin sijaan ja avaimenkin voisi kaulasta ottaa pois, ellei sitten halua esitellä, että " Katsokaas missä minä olen töissä."

Vierailija:

sentään ovat töissä Nokialla jossa palkat ovat huippuluokkaa + optiot jne muut palkitsemisjärjestelmät

Palkat eivät meillä ikävä kyllä ole huippuluokkaa, optioistakaan ei enää nykypäivänä ole paljoa hyötyä, kun kurssit ovat niin alhaalla. Toista se oli vielä muutama vuosi sitten, silloin pienelläkin optiopotilla sai pari miljoonaa vanhaa rahaa.

Vierailija
46/50 |
16.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän päiväkotimme juhliin oli kaikki pukeutunut hieman paremmin ja lapsilla oli nätit juhlavaatteet päällä.

Ei taida siis täälläpäin onneksi montaa junttia asustaa.

Vierailija
47/50 |
16.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä aio laittaa farkkuja ja trikoopaitaa kummempia vaatteita itelleni. Lapselle kuitenkin siistin juhlamekon ja kengät...voi voi jos joku työntää herneen nenäänsä...

Vierailija
48/50 |
16.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nokialainen kirjoitetaan pienellä (vrt. Suomi, suomalainen).

Vierailija
49/50 |
16.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti: Juntti on se, joka viitsii kiinnittää huomiota niin toisarvoiseen seikkaan kuin pukeutumiseen _lasten_ juhlissa! Aikuisten tiukkapipotapahtumat ovat sitten asia erikseen.

Vierailija
50/50 |
16.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että kirjoitettaisiin; Ettekö te saatanan perkeleet osaa kirjoittaa. Nokialainen kirjoitetaan isolla helvetti vieköön.

Kirjoitetaankin; Vierailija:

Nokialainen kirjoitetaan pienellä (vrt. Suomi, suomalainen).

Ja sen sijaan, että vastattaisiin; Mitä vittua se sulle saatana kuuluu, miten minä kirjoitan, helvetin pilkunnussija.

Vastataankin; Vierailija:

Kiitos oikaisusta. Äidinkieleni ei ole suomi ja vaikka kuvittelenkin tämän jo taitavani, välillä aina tulee näitä virheitä.

Olen yllättynyt ja hyvilläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi