Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko itse saada aikaiseksi aborttia,uskaltaako yrittää jotakin rohdosta

Vierailija
05.12.2004 |

vai mitä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietenkin saada myös myrkytyksen tai maksa ja munuaisvaurion.

Vierailija
2/9 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompaa se on ihan laillisesti...

kuivattu papaija kuulemma auttaa. samoin viina, kuuma kylpy ja kaatuilu. syö vaikka papaijaa juo viinaa, makaa tulikuumassa kylvyssä ja kaadu lattialle. jos ei auta, mene tiistaina terveyskeskukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaik ei ookaan naurun asia....

Olisitko ap itse halunnut et äitisi olisi abortoinut SINUT???

Vierailija
4/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sikiöstä pääset varmimmin eroon terveydenhuollossa - siellä voit luottamuksellisesti toimia, jos olet yli 12 vuotias.

yrteillä jms voi pahimmassa tapauksessa saada aikaan vain vammaisuutta ja kärsimystä.

rohkeutta! voimia. elämä hymyilee vielä.

Vierailija
5/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva vammaantua

mene abortoimaan sairaalaan

Vierailija
6/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva vammaantua

mene abortoimaan sairaalaan

Vierailija
7/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompaa se on ihan laillisesti...

kuivattu papaija kuulemma auttaa. samoin viina, kuuma kylpy ja kaatuilu. syö vaikka papaijaa juo viinaa, makaa tulikuumassa kylvyssä ja kaadu lattialle. jos ei auta, mene tiistaina terveyskeskukseen.

Oon varmaan jo ohittanu mun nukkumaanmenoajan, mutta voi kauheeta kun repesin - vaikka vakava asia... Uhhuh.

Vierailija
8/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkei ihan kannata. Mä oikeesti tunnen lapsen, jonka äitinsä yritti kotikonstein abortoida. Ja turha kai kertoakaan, että yritys sitten täydellisesti epäonnistui: lapsi syntyi keskosena, mutta jäi henkiin aika lailla vammaisena. Kävi mukautetun koulun ja sossut oli niskassa koko taipaleen.

Jos multa kysyttäis, niin eipä tainnut kannattaa. Lapsen elämä ollut aika vaikeaa ulkoisen poikkeavuuden vuoksi ja tulee kärsimään siitä lopun ikänsä:/

Vierailija
9/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin töistä vapaa päivän, koko päivän ryyppäsin, saunoin, ja tein vatsalihaksia. Raskaus oli siis ihan alussa. 100% ei ikinä tiedä johtuiko tuosta, mutta keskenmeno tuli yöllä. Itse ajattelin asian niin, että koska abortin olisin joka tapauksessa tehnyt, ei ollut mitään menetettävää vaikka kokeili. Ja kun kokeulu onnitui, ei tarvinnut mennä operaatioon, jossa on kuitenkin omat riskinsä ja ongelmansa, ja jää aina tietoihin.