Haluaisin kotelomekon juhliin. Minkä näistä mekoista ostan?
Kommentit (32)
1. on juhlavin. Sopiiko musta sinulle, onko ihosi hyvä. Ota se.
2. on juhlavahko ja asiallinen. Sopii moneen tilanteeseen. Minä vierastin väriä. Mutta jos se sopii sinulle, on varmaan nappivalinta.
3. on rätinnäköinen rantamekko. En tykkää:)
Tyylikkäitä kaikki, joskin kakkonen enemmän mielestäni työasu, ei kesäjuhlamekko. Tai ainakin vaatisi tosi juhlavat asusteet.
Riippuu missä juhlat pidetään, ykkönen olisi turhan urbaani esim. maalaistalon pihalla pidettäviin juhliin.
Tiedän, että nuo värit sopivat minulle, mutta en osaa vain päättää. Tuo eka olisi tietenkin varma valinta, mutta tuo tokakin jotenkin kiehtoo. ap
Kakkonen ok mallin puolesta mutta itse en tykännyt väristä eikä ainakaan mulle sopisi. 3. vaihtoehto oli mun mielestä suorastaan kamala eikä sovi mihinkään juhliin, rannalle korkeintaan jos haluaa välttämättä päällensä laittaa. :-(
Maalaishäihin tosiaan ehkä liiankin hieno.
Kakkonen vaatii kunnon asusteet.
Kolmonen on ruma. Miehen poikamieskämpässä oli tontapasia verhoja anopin peruja.
eli tuo eka mekko valkoisilla tai värikkäillä asusteilla käy häihin ihan hyvin.
Ei mustaa häihin
Mun mielestäni on paljon kauniimpiakin kotelomekkoja. Oletkohan nyt etsinyt kunnolla? Jos noista on pakko valita, niin tuo ykkönen on ainoa, edes kohtaisen ok. Mä kyllä jatkaisin etsintää...
En laittaisi päivällä olevaan juhlatilaisuuteen olkaimetonta vaatetta. Ne kuuluvat rannalle ja iltajuhliin. Tuo toinen on muuten ok mutta on iso riski, ettei se istu täydellisesti ja sen huomaa. Vaikka olisi täydellinenkin vartalo niin ei ole niin sanottu, että valmismekossa leikkaukset ja sisäänotot osuvat kohdalleen. Kolmas oli ihan mahdoton.
Eli valintani kakkonen. Onko materiaali riittävän juhlavaa? Kukkamekko ei missään tapauksessa.
Luulin, että tuo ensimmäinen olisi ns. varma valinta. En oo kuullut tuollaisesta, että päivällä ei saisi juhlissa olkapäitä näyttää. Taidan kuitenkin kallistua tuohon kakkosvaihtoehtoon, kun ihastuin siihen ensin. Minulla on valmiiksi asusteetkin, jotka sopii mekon kanssa. ap
En laittaisi päivällä olevaan juhlatilaisuuteen olkaimetonta vaatetta. Ne kuuluvat rannalle ja iltajuhliin. Tuo toinen on muuten ok mutta on iso riski, ettei se istu täydellisesti ja sen huomaa. Vaikka olisi täydellinenkin vartalo niin ei ole niin sanottu, että valmismekossa leikkaukset ja sisäänotot osuvat kohdalleen. Kolmas oli ihan mahdoton.
kakkonen mielastäni musta ei sopiva häihin Muihin juhliin kyllä mustaki
minusta nuo kaikki olivat rumia. Ehkä alimmaisen ottaisin, jos pakko olisi?
Millaiset juhlat kyseessä?