Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko seuranneet tuota Pienten perhettä?

Vierailija
01.06.2010 |

Tulee joskus katseltua, mutta joka kerta veri alkaa kiehua sen Mattin takia :D Uskomattoman itsekäs.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon muutaman jakson katsonut, mutta nimiä en muista.

Vierailija
2/6 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus siis olen minäkin katsonut ja aina alan ärsyyntyä sen isän käytöksestä. Se on niin lapsellinen eikä ajattele ollenkaan muita - tai siis ajattelee mutta vain omalla tavallaan. Haluaa siis ilahduttaa muita mutta ei kysy mitä voisi tehdä vaan tekee mitä itse kokee parhaaksi. Ja yleensä sitten toiset joutuvat hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se isä Matt?

Jossain jaksossa ne vuokras asuntoauton ja lähtivät sillä jonnekin. Isä oli pikkasen niinkuin kokematon asuntoauton ratissa, yhdessä vaiheessa meinas ajaa jonkun toisen auton kylkeen. Se lyhyt kasvunen poika huutamalla sai estettyä onnettomuuden!

Vierailija
4/6 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kaikkia ylläripäähänpistoja, eikä kuuntele muita (=varsinkaan vaimoaan) lainkaan. Aamun jaksossa kävi ostamassa kukon, vaikka vaimonsa aika suoraan sanoi ettei halua kukkoa.

Ymmärrän tavallaan sen että tavoittelee mahdottomia, koska on koko ikänsä joutunut todistelemaan että pystyy samaan kuin muutkin. Mutta sitä en siedä itse, ettei lainkaan kuuntele muita. Ihmeen kärsivällinen vaimo on ollut.

Vierailija
5/6 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan pisti silmään miten sotkuista niillä jatkuvasti on.

Vierailija
6/6 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä nyt vaan asuu teinejä ja näytetään oikeaa elämää.