Mikkelin seudulla asuvat,
ratsastavien lasten vanhemmat:
suositelkaa ponitallia, jossa 7-vuotias voisi käydä kesällä (talutus)ratsastamassa. Mikkelissä tai ympäristökunnissa, Ristiina, Mäntyharju...
Netistä löytyi Niemenpellon talli. Onko kiva paikka?
Kommentit (8)
Tuo Relanderin ponitalli näyttää oikein kivalta paikalta. Lisääkin vinkkejä saa antaa, myös pienemmistä talleista.
Olen joskus aikoinaan Mikkelin eteläpuolella ajellessa huomannut ratsastustalli-kylttejä, mutta en millään muista, missä ja minkä nimisiä.
Niemenpellon tallilta löytyy poneja ja issikoita. Ollaan paljon käyty kesällä ja hyvin on järjestynyt aikaa. Lapsien ihan ehdoton lemppariponi on siellä sellainen pieni pilkullinen poni, jonka nimeä en muista, mutta oli meidän tytön puheen aihe pitkään, kun meni Pepin hevosella :)
ja tykännyt.
Kävi kerran kokeilemassa Rouhialan tallia mutta ei sit oikein natsanneet kemiat muiden kanssa tai jotain.
Kekkolan kartano on kanssa yks paikka ollut.
Niemenpellosta kanssa olen kuullut kehuja
Olen käynyt Niemenpellolla silloin tällöin maastoilemassa issikoilla. Oikein mukava paikka ja kivat maastot, idyllinen maalaismiljöö, avuliaat ohjaajat ja tallitytöt opastavat paikan tavoille. Suosittelen aikuisillekin! hannamaria
vai onko se nyt sen virallinen nimì? on lähellä keskustaa.
Rokkalaa ei taida enää olla.
Nostanpa tällaisen vanhan ketjun.
Onko Niemenpellon tallista kenelläkään uusia kokemuksia? Kesäkurssia lapselle ajattelen siellä, toiveena maastoilua ja paljon hevosten hoitoa maalaisympäristössä.
varaa valita, millaisella ponilla menee. On ollut iso talli, mutta ihan viimeistä tietoa mulla ei ole. Mietin kuitenkin samaa, pitäis saada lapset mökkireissulla ratsastamaan :)
Relandereilla pitäis olla toimivat nettisivut. Kävin siellä itse lapsena / nuorena ratsastamassa ja silloin oli ihan ok paikka ratsastuksen aloittamiseen (ei edistyneemmille välttämättä). mikä mahtaa olla tilanne tänään?