Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan:Nolointa mitä on sattunut sekstaillessa?

Vierailija
01.09.2004 |

Kun täällä on kerta ollu ketjuja missä porukka kertoo noloja kännikokemuksia ja väsyneenä mokaamisesta, ni eiköhän pistetä viel seksijuttujakin!!:)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suusekstaillessa pieraisin hekuman hetkellä suoraan toisen naamalle... Vähän hävetti silloin, nykyään naureskellaan asialle :D

Vierailija
2/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei varsinaisesti ollut mitään noloa, mutta noloa oli mennä lääkäriin :)

Joskus krapulassa sekstatessa on ollut pakko lähteä välillä laattaamaan... se on kyllä ollut aika noloa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole miehestä ilmeisesti kovinkaan kivaa, mut mä en voi sille mitään. jotenkin jos ei ole oikein latautunut niin koskettaminen kutittaa aivan älyttömästi ja koko tilanne on jotenkin koominen. Kunnon tappeluun on monet sekstailut päättyneet, mut mitäs vonkaa just silloin kun ei huvita yhtään...

Vierailija
4/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se on aika vaikeaa kun mieheni on paljon mua pidempi. Mies ei löytänyt heti oikeaa paikkaa, vaan musta tuntui, että se yrittää p*seeseen, joten tiuskaisin, että " mitä sä oikein teet" . (Meillä peppuseksi on no no) Mies rupesi nauramaan, ja minäkin, enkä saanut naurua loppumaan, vaan hihitin koko aktin ajan. Ja aina välillä pyytelin anteeksi että nauran...

en tiedä, ei tää varmaan ollut edes noloa oikeastaan. Noloimmat ovat varmaan tapahtuneet lyhyiden suhteiden aikana, kun ei tunne toista hyvin, niin nolostuu pienemmästäkin. Miehen kanssa ei enää ole niin väliä...

Vierailija
5/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa oli suhteen alkutaipaleella kun seksiä oli ja PALJON!!!

*oi niitä aikoja*

No,emätin hankautui vereslihalle ja jouduin menemään lääkäriin kipujen ja vuodon takia..pikkasen nolotti ja lääkäriäkin hymyilytti.

Nykyään ei moista vaivaa,3 lasta ja vähän seksiä =o(

Vierailija
6/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyi todella vain yksi sukka tälle täydelliselle ja täydellisesti pukeutuneelle herralle....hän tuumaili, että kiva mennä kotiin yhdellä sukalla....niin ja sekin vielä, että kun etsimme sitä sukkaa kuumeisesti niin lakanoissa oli verta kun mun kuukautiseni eivät sitten olleetkaan kunnolla loppuneet sillä kertaa ja niin siinä lopulta kävi, että toinen " pari " tuli meitä hakemaan meidän huoneesta, niin se naispuolinen huomasi tämän hukassa olevan sukan sen miehen housun lahkeesta roikkuvan ! onneksi ! mutta olipa makee yö silloin !

Vierailija
7/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän sanoi vaivaantuneena: " me kyllä itse asiassa lopetettiin jo joku aika sitten" . Äääh...

Vierailija
8/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tyyppi ja seksi ei kiinnostanut itse asiassa ollenkaan. Niitä harvoja kertoja kun olen tällaiseen alentunut. Seurustelimme pari viikkoa ja se oli jälkeenpäin ajatellen kuvottavaa. Ensimmäisen seksimme aikana mies vonkasi mua pitkät kalsongit jalassa, ja kun sekstasimme äänet kruunasivat asian. Ajattelin kokoa ajan, että ihan oikein tolle, mitäs on noin tylsä. Sama tyyppi ilmoitti pesevänsä oman vehkeensä ennen toimitusta, kun se haisi. Kyllä himotti sen jälkeen! Ei ihme että se oli just lempattu.

Vierailija
9/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, ei paljoa tarvinnut tätä sälliä houkutella kun mentiin minun luokseni ja rupesimme itse hommiin. pettymys oli valtava, tällä gigololla oli aivan tajuttoman pieni pippeli! :O urhoollisesti kestin loppuun asti ja jätin tän gigolon lattialle makaamaan kun itse päätin mennä omaan sänkyyni nukkumaan. siinä noustessa pääsi aivan tajuton emätinpieru, enkä saanut sitä loppumaan vaikka kuinka yritin! :D voi hittolainen että hävetti! olen laittanut sen täysin tuon pienen pippelin piikkiin, kun harvoin on sen jälkeen tuollaista tapahtunut...

Vierailija
10/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei me heti tajuttu, mistä se verenpaljous oikein tulee.

Vierailija
11/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hieman kiihkeämmin kuin nyt, 3 lapsen ja 18 yhdessäolovuoden jälkeen. No olimme jälleen kerran lempipuuhassamme mieheni sängyllä. Kuinkas ollakkaan sängyn pohja pettti ja koko sänky hajosi. nauruksihan se homma meni ja vieläkin naurattaa kun muiselee juttua.

Vierailija
12/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juotu iltasella aika paljon cokista ja limsa se pistää röyhityttämään...kyllä hävetti. Ja nauratti.

Vierailija
13/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä niinkään, oliko tuo nyt niin noloa, mutta kummallista... Oltiin miehen kanssa hotellissa viettämässä kiihkeää viikonloppua ja puuhailtiin varsin kiihkeästi. Kerran sitten seksin jälkeen kondomi olikin luiskahtanut jonnekin, emmekä kertakaikkiaan keksineet sitä mistään. Ei ollut missään petivaatteiten tai lakanoiden välissä, ei patjan välissä, ei lattialla, eikä tosiaan minuunkaan ollut jäänyt (piti sekin vainoharhaisesti tarkistaa varsin perusteellisesti). Etsittiin perinpohjin läpi koko pieni huone, mutta siitä ei siis ollut hajuakaan. Seuraavana aamuna lähdettiin kotiin päin, ja vieläkin mietityttää, että minne hittoon se oikein meni, ja kukakohan sen joutui joskus mistä lie varsin kummallisesta paikasta keksimään... :-/

Vierailija
14/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vieläkin mietityttää, että minne hittoon se oikein meni, ja kukakohan sen joutui joskus mistä lie varsin kummallisesta paikasta keksimään... :-/

Vierailija
15/40 |
01.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan olisipa sitten aikamoista huolettomuutta kaikkien tämän jälkeen tavanneiden gynekologien sun muiden osalta, jotka sinne ovat tiirailleet... :)

Jospa se on edelleen siellä jossain sinun sisälläsi muumioituneena...? ;)

Vierailija
16/40 |
30.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taipumusta saada emättimeen ilmaa, jos rakastelen päihtyneenä (mukavaa yhdenillan juttujen aikoina ennen parisuhdettani)... Kerran sitten sain pitkän katseen tälläiseltä kumppanilta, kun turahti ilmat ulos emättimestä kesken aktin. NOLOA!

Vierailija
17/40 |
30.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

-alussa oli kauheeta kun kerran takaa päin pannessa tuli oikeen kunnon tussupieru! mies luuli et se oli oikea pieru ja kavahti kauemmas. lopulta naurettiin mut ei siitä panemisesta enää mitään tullu.

-olin lopettanu e-pillerit ja emättimen lima yms tasapaino oli hiukan sekaisin. Pantiin, ja yhtäkkiä mies katsoi munaansa ihmettelevällä ilmeellä. siinä munassa oli KAUHEA valkovuotoklöntti, siis aivan järkyttävä..itekkin meinasin yrjötä siihen...

Vierailija
18/40 |
30.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oli pakko mennä kakalle kesken seksin!! :D En ollu kahteen päivään käyny paskalla ja sit ku muna jotenki tökki koko aika peräsuoleen ja johan...kun tulin takas ni yllätys, miestä ei enää haluttanu!! :) Mut se on monesti pieriny samalla ku panee...sil on sentään perse toiseen suuntaan. se oiski kiva jos ite päästäis ku panee takaapäin! :D

Toinen kans, mut ei liity ihan tähän...asuttiin vielä kotona, ja meillä hiukan paneskeltiin. iskä ja äiti oli töissä. kappas, auto kaartaa pihaan. äkkiä ihan ku ei mitään tehtäis. iskä oli päässy aiemmin töistä. Ja kun se tuli morjestaa, ni huomasin et käytetty kortsu oli iskän jaloissa. voi jumalauta mua ei ikinä oo hävettäny niin paljon. miestäni varmaan vielä enemmän! tulee paneskelemaan toisen tytärtä! :) Oltiin 17 silloin...

Vierailija
19/40 |
30.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin duunailemassa hänen siskon asunnolla, ja siellä oli tämän koko sisaruskaarti (7kpl) ja vanhemmat yötä (olivat menneet jonnekin).

Yhtäkkiä ovi paukahti jossain ja säikähdettiin kamalasti, että nyt ne tuli! Oltiin ihan paniikissa ja tämä mun exä vetää kiireissään farkut päälle niin, että muna jää vetskarin väliin! verta tuli kamalasti.

No, eihän sieltä ketään tullu ja kundi meni ihan nolona vessaan pesemään vehkeitään.

Vierailija
20/40 |
09.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä vielä mitään, mutta kun olin saanut ja urhea mieheni nousi " pintaan" virnistäen, hänen leuassaan oli p***araita :P Vieläkin nolottaa. En tiedä huomasiko hän sitä ikinä, sillä kävi pesemässä naamansa hämärässä vessassa eikä yleensä tiiraile peiliin.

Yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi