***Toukokuun Toukat 2010 yliajalla***
Kommentit (9)
...toukkaa tästä pikkukaverista.
Huomenna olis Kättärillä yliaikaiskontrolli, mutta jos tulee siskoonsa, alkaa tulemaan ennen sitä. Toiveajattelua!
Siskolla on tänään kaverisynttärit, voihan siis olla että alkaa tulemaan silloin, tosin EI minkäänlaista tuntemusta, ei suppareita, ei mitään. Tuntuu viihtyvän. Eilen illalla taas mellasti niin kovasti, etten voinut mennä nukkumaan ennen yhtä. Todella ikävä tunne, kun on väsynyt ja toinen yrittää tehdä yksiöstään kaksiota. Kyllä tuntu taas ikävältä, tosin positiivistahan on että liikkeet ovat edelleen voimakkaat ja siitä voisi päätellä kaiken olevan hyvin.
Jokohan Verticia pääsit sairaalaan tositoimiin? Toivottavasti, kuulosti aika lupaavalta nuo "oireilut". Pidän peukkuja pystyssä. :)
Itse rupean epäilemään, että olen ensimmäinen odottava äiti maailmassa joka ei synnytä koskaan, rupeaa pikkuhiljaa olemaan tuo takaraja vastassa, eikä tunnu miltään. Tai sitten tulee niin rytinällä, etten kerkeä sairaalaan.
Yritän olla toiveikkaana saada kroppani pian takaisin ja erittäin halukas tutustumaan herraneitiin jo tästä masun toiselta puolelta.
Onnitteluja taas uusille vauvautuneille. :)
Kaikille kovasti tsemppiä loppumetreille ja uusille aluille.
t:SaDu-75 41+4
syntyi eilen 15:19. 3505g ja 52cm :). Tänään päästiin kotiin :)
Onnea pikkuisesta! Sulla onkin urakka nyt takana.
SaDu: Ei tullu täälläkään mitään toukokuun toukkaa ja huomenna yliaikaiskontrolli. Pari kaverin pikkuista meni edelle, vaikka mulla oli ekana LA. Tämä pikkuinen syntyy sitten kun hänelle sopii. Ihan turhaa oon pessy ja puunannu kamppeet kuntoon hyvissä ajoin. -Vaunutkin vain keränneet turhaan pölyä eteisessä.
Välillä on hyvinkin tiukat liikkeet, välillä saattaa olla tosi pitkään hiljaa ja totta kai siitä huolestun aina. Turhaan järkkäili mieskin etukäteen työvuoroja järkeviksi mahd. synnytyksen kannalta.
Kai se pitää kohta lähteä kävelylle, ihan vain haukkaamaan happea ja tuulettamaan ajatuksia.
T.mä rv. 41+3
Se on käynnistys alkuviikosta edessä jos ei ala pikkuinen syntymään ennen sitä. Ei oo kaveri ku noin 3.7kg vaikka maanantaina tulee viikkoja 42, eli olis voinu ollu pikku kirppu vielä pari viikkoa sitten:)
Mites SaDulla kävi kättärillä?
Voikaa hyvin! -Äideille pitkiä yöunia!
t.bamse ja mä
Keskiviikkona oli se kontrolli Kättärillä, mikä jeesas kovasti.To yöllä alko supistelemaan tosi voimakkaasti, eli siihen loppu mun nukkuminen. Aamu kun valkeni oli tilanne taas toinen, sain nukuttua muutaman tunnin. Päivällä supisteli taas voimakkaammin ja lapsivettä meni vähän. To iltana Kättärille ja sille tielle jäätiin. :)
Pieni poika syntyi perjantaina klo 03.43, 51cm, 3150g. RV 42.
Oli kieltämättä kivulias synnytys, mutta paikat pysy kunnossa ja lapsi voi hyvin. Muuten ok, mutta loppu meni rytinällä ja pikkumies kakki ennen tuloaan lapsiveteen. Tämä aiheutti aikamoisen hälinän salissa, yhtäkkiä ympärilläni pyöri aika monta käsiparia.
Kun nyt kummallakin on kaikki hyvin, niin päästivät kotiin, eikä tarvitse mennä erikseen tarkistukseen enää, eli neuvolatätiä odotellaan ensviikolla kotikäynnille. :)
On hän niiiiiin sulonen.
SaDu-75 ja suloinen PikkuMies
Ei tullut toukokuun toukkaa meillekään vaan kesäkuun keskiviikon aamun päivänsäde 2.6. klo 5.58, 3280g ja 52 cm
Ja siis tyttö tuli, viikoilla 41+3.
viime keskiviikkona syntyi poika, 3,76 kg ja 51 cm. Viikkoja oli siis 41+6.
Maanantaina siis aloitettiin kaynnistys jonkun hormonitamponin avulla. Ei mitaan vaikutusta ja tiistaina pistettiin jotain geelia. Keskiviikkoaamuna multa sitten tuli vedet ja sitten lahettiin saliin. Tippa ja epi pistettiin saman tien ja 2 tunnin paasta oli vauvan paa jo synnytyskanavassa. En osannut ponnistaa oikein ja voimat meni. Lopulta leikattiin epi ja vauva tuli sitten nopeasti ulos.
Pomena ja pikkuinen 5 paivaa.
Yötä vaan kaikille..
Tässä perustelin uudet pinot kaikkialle.. On siis nyt täällä tämä meidän yliaikaisten pino ja sitten perustin vauva puolellekin pinon.. Tosin samalla vanhalla listalla, koska nyt juuri en pysty ajattelemaan uutta listaa sinne..
Kärvistelen supistuksissa täällä.. Alkoivat tuossa 21 aikaan ja tulleet 10min välein ihan suht kivuliaina.. Hengittelemällä menee vielä.. Tästä seuraavaksi suihkuun lojumaan ja sellasta..
Ei tullut toukokuun toukka tästä lapsesta näemmä.. Hänestä tulee matti myöhäinen :D
Verticia & toivonmukaan ulos tuleva vuokralainen Rv 40+6