Jussila on siis todella kuollut. Luin nyt vasta lehden. Ikävää hänen lapsilleen...
Kommentit (32)
Mun käy sääliks ne lapset, kun ovat tajunneet ja olleet paikanpäällä, kun isä naarataan järvestä hukkuneena:( Vaikka Jussila olikin ärsyttävä persoona, niin silti tuntuu pahalta että nuori ihminen kuolee ns. turhaan.
Jos sitä omaisuutta ylipäänsä on ja jos se kaikki sitten todellakin on tämän Jutan nimissä, niin silloinhan PJ:n lapset ensimmäisestä liitosta eivät tule saamaan ollenkaan perintöä isältään. Nimittäin leskellä kun on tuo tasinkoprivilegi, niin lesken ei tarvitse maksaa tasinkoa ensiksi kuolleen puolison perillisille.
... hei ihan tosi, voisiko joku kertoa?
t. ei-7-päivää-lukija
Toivottavasti on tajunnu toi äijä laittaa jotain syrjään lapsille, mut kukahan sitä ajattelee kuolevansa 34 vuotiaana.
Aina tulee ajatelleksi et onhan sitä aikaa järjestellä asioita..
Vierailija:
Mua ei käy saaliksi kuin nuo Jussilan lapset.Jutasta tulee aika varakas leski, hehän olivat jo valmiiksi laittanut kaikki hänen nimiin kun ei Petteri voinut mitään omistaa vero- ja muiden velkojen takia.
Kiero kuin korkkiruuvi koko mies, mut nyt nainen veti pidemmän korren.
:D
Avio-oikeus ja leskeneläke on se ydin, miksi naimisiinmeno on järkevää.
Sääli lapsia.
Ihmisen kuolema on aina surullinen asia ja varsinkin nuoren. En voi ymmärtää miten kylmiä ihmiset on kun mikään ei liikuta enää, ei edes kuolema. Minua ainakin liikutti tapaus, oli ihminen ollut sitten eläissään millainen vaan. Pääasia on että häntä rakastettiin ja siinä on jo suremista, kun tietää miten jossain nyt kärsitään.
että yrittäjät yritetään lytätä tässä maassa maksamattomien verovelkojen vuoksi, mikä tietysti onkin huono asia, mutta siitä ei tule yhtään kiitosta, vaikka kuinka monta ihmistä olisikin työllistänyt.
Esim. USA:ssa työtä hakiessa lasketaan vain ansioksi, jos on tehnyt konkurssin. Se kertoo yritteliäisyydestä. Ja ensimmäisestä kerrasta oppineena on yleensä aina viisaampi yrittäjä.
Suomessa kaikilta vaaditaan tasapaksuutta.
Sen sijaan kyllä ihmetyttää yksistä veroveloista meuhkaaminen. Mies on kuitenkin työllistänyt monia, ja ennenkaikkea yrittänyt tehdä jotain. Samaa ei voi sanoa kaikilla työttömyysrahoilla makailevista pikkusieluista.
Jos mies tekee konkurssin tai jotain, niin on silti yrittänyt, ja olisi varmaan viisaampana lähtenyt ennemmin tai myöhemmin uuteen alkuun, luultavasti paremmin eväin.
Ei ihme, ettei Suomessa tee mieli ryhtyä yrittäjäksi. :(
Käypäs ottamassa vaikka oikeusministeriön sivuilta selvää! Velat eivät periydy toiselle puolisolle kuoleman kohdatessa. Tiedän mistä puhun, sillä itse otin asioista selvää ennen naimisiin menoa.
Mua ei käy saaliksi kuin nuo Jussilan lapset.
Jutasta tulee aika varakas leski, hehän olivat jo valmiiksi laittanut kaikki hänen nimiin kun ei Petteri voinut mitään omistaa vero- ja muiden velkojen takia.
Kiero kuin korkkiruuvi koko mies, mut nyt nainen veti pidemmän korren.
:D