Kehtaisiko ottaa yhteyttä tämmöiseen ihmiseen?
Minulla on pikkuserkku, jota olen nähnyt viimeksi lapsena/teininä, en muista tarkkaan. Nyt kuulin äidiltäni, että tämä pikkuserkku asuu n. 100m päässä meistä, olemme siis molemmat eri paikkakunnilta ja nyt päätyneet asumaan lähes naapureiksi.
Äidiltäni kuulin myös pikkuserkun uuden nimen (mennyt naimisiin) ja sen, että hänellä on kaksi lasta, toinen lähes lapseni ikäinen. Saattavat jopa ensi syksynä olla samalla luokalla hyvässä lykyssä.
Löysin pikkuserkkuni Facebookista ja mietin, uskaltaisinko laittaa hänelle kaveripyynnön ja viestiä. Kehtaiskohan sitä? Mitä itse ajattelisit jos joku vastaavassa tilanteessa ottaisi sinuun yhteyttä?
Kommentit (7)
Itse olisin innoissani, jos joku pikkuserkku ottaisi yhteyttä - varsinkin jos on samanikäisiä lapsiakin vielä. Näkeehän sitä sitten, löytyykö yhteisiä tekijöitä.
Voi tietenkin olla, ettei pikkuserkkusi innostu ollenkaan, siihen on hyvä varautua, mutta yrittänyttä ei laiteta!
kotiäitinä, kun yksi toisensa perään menee töihin, olisi ihanaa, jos saisin uuden ystävän.
Kentien puhelimeni kohta soi ?
FB on just hyvä tuollaiseen tilanteeseen.
Ehkäpä mä tosiaan uskallan laittaa viestiä.
ap
uudistaa vanhan tuttavuuden, en panisi yhtään pahakseni. Facebook on juuri hyvä apuväline tähän, käytän itsekin :)
sovimme huomiseksi treffit ja selvisi jo, että lapsemme ovat kavereita :)
ap
se on sitten hänen päätettävissään miten jatko