Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä saa tulla katsomaan vauvaa osastolle?

Vierailija
31.05.2010 |

Kyseessä siis Keski-Suomen keskussairaala.

Huomenna meen käynnistykseen ja sisko kyseli pääseekö katsomaan vauvaa huoneeseen vai pitääkö tulla kahvioon tai johonkin yleiseen tilaan?

Onko isä ja mahdolliset lapsen sisarukset ainoastaan tervetulleita huoneeseen?

kiitos

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin synnyttämässä vähän aikaa sitten Naistenklinikalla Helsingissä. Olin tyhmä enkä pyytänyt perhehuonetta. Olin sitten kahden hengen huoneessa kolme päivää. Ei kuulosta pahalta eihän? No vierustoverillani oli vaan kokoajan vieraita. Lapsen isä oli paikalla klo 10-20 nonstoppina (mitä nyt kävi välillä syömässä) ja varsinaisella vierailuajalla oli sitten isän lisäksi paikalla aina vähintään 3-4 muutakin vierasta. Sukulaisia nähtävästi kummaltakin puolelta sukua.

Koita siinä sitten tutustua rauhassa uuteen vauvaan kun koko huone on täynnä ihmisiä kokoajan ja melu on hirmuinen. Koin itseni suorastaan tunkeilijaksi kun kaikki vieraat tirkistelivät jatkuvasti myös mitä minä siellä teen. Meninkin usein itse osaston yleiseen tilaan lapsen kanssa jossa sai olla edes vähän rauhassa.

Vierailija
2/8 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ap.n sairaalasta,mutta kysissä ei saa tulla kuin vauvan isä ja sisarukset. Muille vauvaa voi näyttää osaston lasiovien läpi.

Mnusta juuri hyvä näin!

Huoneetkin on kaikki kahden hengen huoneita niin saa olla melko rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain lapsen isä ja sisarukset osastolle. Sinänsä omalta kannalta ikävää, kun esikoista olen menossa synnyttämään ja isää ei ole kuvioissa mukana. Mutta jospa saisi luvan tukihenkilöiden (2 kpl)vierailuun, ettei yksin tarvitse ensimmäisiä päiviä laitoksella viettää. Toiveet on korkealla, mutta myös pettymyksiin oon varautunut kyseisen asian kohdalla.

Vierailija
4/8 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa tulla huoneeseen kuin isä + mahdolliset sisarukset.

Osastolle (pari pientä oleskelunurkkausta) saa tulla isovanhemmat vierailuaikoina.

Näin oli ainakin viime syksynä, en tiedä onko muuttunut systeemit.

Vierailija
5/8 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näin olleen virallisesti siskosi ei saisi tulla huoneeseen eikä edes osastolle. Mutta en sitten tiedä, kuinka paljon hölökunta joustaa näissä asioissa.

Vierailija
6/8 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oaston ovissa isot laput asiasta. Isällä ja sisaruksilla vapaa oikeus vierailla, isovanhemmat vierailuaikaan (en muista mitkä klo-ajat). Muilta vierailta pääsy kielletty. Ja kahvioon ei vauvaa saa viedä (viime viikolla huomasin tämän kiellon osaston ovessa). Näin siis Jyväskylässä.

Vierailija
7/8 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta olen synnyttänyt siellä os 51 ja 51 sekä 61, jossa sentään sain perhehuoneen. sinnekin tuli miehen sukulaisia joita en TOD ois jaksanut nähdä raskaan synnytyksen jälkeen.

Vierailija
8/8 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi