Näin unta vaimoaan pettävästä palsta-miehestä
Näin seuraavanlaista unta:
Olin kirjoitellut sen vaimoaan pettävän IT-konsultin kanssa viestiketjussa ja olimme aikeissa tavata, koska hän halusi kuulla ajatuksiani yksiavioisesta ajattelumallista.
Tapsimme konsultin kanssa ja hän kertoi heti ihastuneensa minuun tai paremminkin lähettämiini hymiöihin. Unessani av-palsta oli sellainen, että siinä jokaisella käyttäjällä oli omat inboxinsa, joihin pystyi lähettämään viestejä. Olimme IT-konsultin kanssa lähetelleet toisillemme hymiöitä (ilman mitään tekstejä) ja näihin hän oli sitten ihastunut, koska hymiöissäni oli kuulemma sellainen määrä energiaa ja flirttiä, ettei hän ollut kokenut vastaavaa missään.
Menimme syömään ja imetin koko ruokailun ajan vauvaa. Flirttiä oli ilmassa ja IT-konsultilla oli hyvin surullisen oloiset silmät. Valitettavasti en muuten oikein muista konsultin ulkonäköä, mutta tämä taisi olla ristiverinen ja noin 181 cm pitkä.
Konsultti ehdotti ruokailun jälkeen siirtymistä Hotelli Marskiin varamaansa huoneeseen (onko sellaista hotellia edes enää?). IT-konsultti itse asui Haukilahdessa. Lähdin mukaan huoneeseen vauva mukanani ja huoneessa konsultti tunnusti rakkautensa minua kohtaan. Hän oli aikeissa puhua seuraavana päivänä sekä vaimolleen että tyttöystävälleen erotakseen näistä, jotta voisimmme aloittaa ihanan elämän yhdessä.
Olin hyvin vaikuttunut, mutta karkasin kuitenkin huoneesta, koska minun piti miettiä asioita. IT-konsultista ei kuulunut enää myöhemmin mitään ja olin todella pettynyt surullinen. Myöhemmin kuulin, että tämä olikin vain konsultin tapa iskeä naisia. Hänellä oli tapana laittaa tällaisille palstoille vastaavanlaisia viestialoituksia ja sitten vain odottaa sitä, että naiset ottavat yhteyttä ja yrittävät parantaa hänet.
AV-palstalaisiakin konsultti oli ehtinyt jo tavata useampia. Olin aivan rikki tämän asian selvittyä. Paljastui myös, että konsultti oli aikaisemmin iskenyt naisia city-palstan treffisivustolla kertoen olevansa mm. muusikko. Siellä flaksi ei enää käynyt, koska kaikki jo tunsivat konsultin. Tästä syystä konsultti oli siis siirtynyt "uudelle maaperälle".
Olin aivan romuna, koska olin itsekin alkanut uskoa, että tästä ehkä lähtisi elämää suurempi rakkaustarina.
En ole koskaan nähnyt vastaavaa unta ja täytyy sanoa, luuhasin viime viikolla monta kertaa lukemassa tuota vaimoaan pettävän miehen ketjua ja ehkä vietin täällä muutenkin liikaa aikaa. Alan uskomaan muutenkin johonkin, ehkä karmaan. Laitoin tänne nimittäin viime viikolla myös avauksen, jossa kysyttiin panisitko mieluiten tatuoitua jätkää vai IT-konsulttia. Näin se karma rankaisi :D
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1174573/taalla_se_mi…