meni hermo läskeihin ja nyt laihdutan
tosin painan "vain 61kg" mutta aijon laihduttaa tasan 10kg pois kesän aikana. Olo on tosi raskas, masentunut ja väsynyt koko aika. Onneks olen jo laihtunut 2kg, mutta vielä on työmaata edessä!!!
Kommentit (6)
Varsinaista ylipainoa on vain noin 3-4 kiloa, mutta tavoitteena olisi laihduttaa 7-10 kiloa kesän aikana.
Huh-huh, mistähän sitä sais motivaatiota...?
Motivaatio pitää tosiaan ensin tulla jostain itsestä. Mulla se vaatii sellaisen sisuuntumisen, enkä osaa sanoa mistä se lopulta edes syntyy. Ja sitten se vaatii kyllä myös tuuria, sillä mulla on aiemmin jo pari kertaa tyssännyt tää sama urakka siihen, kun saa oikeiin kunnon flunssat, poskiontelotulehdukset ja muut niin, että pari kuukautta menee ilman liikuntaa. Siinä alkaa kilot palaamaan.
Mutta nyt vihdoin on ollut sen verran hyvää tuuria, että oon saanut olla koko kevään terveenä. Niinpä on 5 kiloa lähtenyt. Hitaasti mutta varmasti, puoli kiloa viikossa.
Joten tsemppiä muillekin. Mukavaltahan tämä tuntuu, vaikka hitaus vaatii kyllä paljon kärsivällisyydeltä.
Joten tsemppiä muillekin. Mukavaltahan tämä tuntuu, vaikka hitaus vaatii kyllä paljon kärsivällisyydeltä.
niin totta, että vaatii kärsivällisyyttä.
Keskiviikkona tulee 11kk dieettiä ja viime keskiviikkoon on lähtenyt 15,5kg.
Pohjat on 16kg mutta olen saanut painon pidettyä kurissa.
Vielä pitäis venyneet nahkat saada tiukennettua keskivaralosta.
Että sen verran kärsivällisyyttä on vaadittu. Tuossa on ollut mukana joitain väliviikkoja, kun on ollut juhlia parit samalla viikolla, niin oon suosiolla siirtänyt tavoitteen seuraavaan viikkoon. Ja lomalla oltiin, niin silloinkaan ei ollut tavoitteena laihtua.
ja perusteellisesti. Olen vuodessa saanut 15 kiloa lisää läskiä, kun söin suruuni omaisen kuoleman jälkeen. Nyt mulla on hävitettävää 37 kiloa, eikä siihen kesä riitä. Väsyttää, tympäisee, vaatteet on telttoja ja polvet on alkaneet parkua taakan alla. Nyt riittää!
Sisua taisteluun!