G: Mitä olet tehnyt tänään?
siis "isompaa"
mä istutin kukkia ja oon käyny kaupas
jotenki laiskottaa...
Kommentit (14)
maalannut terassin lattian(aikaa tähän meni 4h), syönyt ja juonut kahvia. Tässä ohessa passannut 2v ja 6v lapsukaisia. Nyt nurtsin leikkuuseen.
Mulla iski joku päivä sitten raskausväsymys ja en oo oikeestaan tänään tehny mitään. :S
istutettiin perennapenkkiin 16 uutta perennaa. Naapurin äiti lapsineen kävi leikkimässä. Nyt pitäis alkaa tehdä ruokaa. Lupasin lapsille muusia ja nyt huomasin, että perunoita ei ole :( no täytyy alkaa neuvottelut ja kertoa ikävät uutiset. muusia on sitten huomenna.
lapsenlikkana, tein ruoan ja seuraavan lähden viemään lapsia harkkoihin
laitoin ja söin lounaan, nukuin, katoin tennistä
Lajitellut ja kaapittanut 3 korillista pyykkiä. Käynyt kaupassa ja kaverin luona päiväkahvilla. Vielä pitäis nurtsi leikata.
No, sen olen tehnyt minäkin+ kolme koneellista pyykkiä (en kyllä pidä isona työnä sitäkään)ja pihaa hoitelen joka päivä, se on harrastus mulle, sellasta terapiaa :)
Suututtanut siskoni ja äitini.
"Laittanut" 2 lasta kouluun
Imuroinut 200 neliötä ja lisäksi järjestellyt paikkoja
Karsinut vanhat topit ja t-paidat komerostani
Vienyt säkillisen tavaraa Lähetystorille
Hakenut lapset koulusta ja vienyt heidät harrastuksiin
Nyt menossa kauppaan
ja käynyt lounaalla kaverin kanssa. Eli rennoissa merkeissä :).
Toinen saavutus se, että nukuin itsekin 1½h:n päikkärit ;).
-raskaana myös
nyt pääsen kohta töistä ja pitää mennä kotiin pesemään pyykkiä ja laittamaan ruokaa yms...
vaihtanu yökkärin päivä vaatteisiin. Normi maanantai
Kävin aikaisin aamulla ratsastamassa-heilunut metsässä moottorisahan kanssa(puusavottaa)-valmistanut lounasta vauvalle 6kk sekä 3- ja 6 vuotiaille-pyykännyt-siivonnut-leikannut nurmikkoa-muovittanut kasvihuoneen rikkimenneitä kohtia-vein juuri koululaiset(8 ja 9v) harrastuksiin ja alan kohta valmistaa päivällistä.
En sitten saanut aikaiseksi kun notkun vain täällä av:lla...