Mitä tarkoittaa Raamatun teksti:
Kommentit (21)
että Raamattu KUULUU kirjoittaa isolla kirjaimella. Tämän voi tarkistaa kielioppaista.
että Raamattu KUULUU kirjoittaa isolla kirjaimella. Tämän voi tarkistaa kielioppaista.
tarkoittaa, että jos on vihainen tulee seurata aurinkoa maailman ympäri ettei viha vaan mene pimeyteen.
Ainiin, silloin ei vielä tiedetty, että maapallo on pyöreä. Hmm... no kyllä ne varmaan tiesi nuo jumalahommat ihan oikein eivätkä keksineet itse mitään.
että pitää sopia riidat ennen iltaa. Ts. pitkävihaisuus ei ole hyvä juttu.
JOS vihasi on jossain muualla niin aurinko saa laskea omine hyvineen.
huh hoi, jonain päivänä huomaat että rukouksillasi ei ole mitään vaikutusta, hiekkaan ei jää yksiä jälkiä, enkeleitä ei ole ja se stoori siitä neitseellisestä syntymästä on vaan yks hauska satu..mutta sitä ennen olet jo ehtinyt valita itsellesi puolison jolta vaadit ainoastaan kristillistä elämänkatsomusta ja joudut kynnysmatoksi, sun tehtävä on pitää hiukset pitkinä ja mieli mieheesi nöyristelevänä, jotta saat sen kruunun, plus hommata hälle tarpeeksi rahaa. Ai niin ja se kalan kuva siihen auton kylkeen...jotta vaan joka paikassa tiedetään et sä oon uskossa, et sä oot parasta a-luokkaa, hymise omahyväisyydessäsi ja ehkä on parempi että pysty lapsena. Aikuisen tiedoilla sun osasi ois raskas.
tarkoittaa, että jos on vihainen tulee seurata aurinkoa maailman ympäri ettei viha vaan mene pimeyteen. Ainiin, silloin ei vielä tiedetty, että maapallo on pyöreä. Hmm... no kyllä ne varmaan tiesi nuo jumalahommat ihan oikein eivätkä keksineet itse mitään.
Ei varmaan ole helppoa elää tuollaisessa katkeruudessa. :)
homous on syntiä, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä ja että Israelin kansa on valittu.
Siitä voi myös lukea ensi lauantain lottorivin.
lue sen kirjan juttuja samalla tavalla kun luet Dan Brownin kirjojakin... molemmat on ihmisten tekemiä stooreja ja tapahtumat on ihan yhtä aitoja.
Katkeruudessa ei ole helppoa elää. Olen itse elänyt aikoinani katkeruudessa, ja katkeruus on ihmistä rikki repivää, että se ei ole helppoa! Katkeruus näkyy selkeästi tuon ihmisen kirjoituksesta. Toivottavasti hänkin pääsee joskus katkeruudestaan eroon, kuten minä olen päässyt. :)
Ei varmaan ole helppoa elää tuollaisessa katkeruudessa. :)
Puolison olen ehtinyt valita jo 20 vuotta sitten. Ei, en vaadi häneltä kristillistä elämänkatsomusta. Hän on siinä ihan omasta tahdostaan. Ollut jo ennenkuin olimme tavanneetkaan toisiamme. En ole kynnysmatto. Miksi pitäisi olla. Ei Raamattu edes pakota ketään kynnysmatoksi. :)
Kristus on lain täyttymys. Jumala ei vaadi minulta tekoja. Sen sijaan Jeesus antoi paljon ohjeita elämään. Uudesta testamentista löytyy paljon hyviä ohjeita. Jos koko maailma kykenisi elämään, kuten Raamattu opettaa, tämä olis paljon, paljon parempi paikka elää.
ap
huh hoi, jonain päivänä huomaat että rukouksillasi ei ole mitään vaikutusta, hiekkaan ei jää yksiä jälkiä, enkeleitä ei ole ja se stoori siitä neitseellisestä syntymästä on vaan yks hauska satu..mutta sitä ennen olet jo ehtinyt valita itsellesi puolison jolta vaadit ainoastaan kristillistä elämänkatsomusta ja joudut kynnysmatoksi, sun tehtävä on pitää hiukset pitkinä ja mieli mieheesi nöyristelevänä, jotta saat sen kruunun, plus hommata hälle tarpeeksi rahaa. Ai niin ja se kalan kuva siihen auton kylkeen...jotta vaan joka paikassa tiedetään et sä oon uskossa, et sä oot parasta a-luokkaa, hymise omahyväisyydessäsi ja ehkä on parempi että pysty lapsena. Aikuisen tiedoilla sun osasi ois raskas.
Toivottavasti hänkin pääsee joskus katkeruudestaan eroon, kuten minä olen päässyt. :)
Mitä nyt ihan huviksesi kuittailet muille katkeruudesta. Mutta uskovaisten kultainen sääntöhän onkin, että älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon.
Minulle kuitenkin Raamattu on Raamattu, eikä mikä tahansa kirja.
ap
lue sen kirjan juttuja samalla tavalla kun luet Dan Brownin kirjojakin... molemmat on ihmisten tekemiä stooreja ja tapahtumat on ihan yhtä aitoja.
http://www.patmos.fi/fi/nettiarkisto/taivaan_ja_maan_valilta/?id=63
Tuolta saa hyviä vastauksia. Ei kun soittelemaan ensi sunnuntaina. :)
että vaikka olisi vihainen asia pitää kohdata ja sovittaa ennemmin mielummin kuin myöhemmin. Aurinko tuo sanontaan myös elementin ajan rajallisuudesta. Koskaan ei voi tietää mikä on se viimeinen auringonlasku.
Toivottavasti hänkin pääsee joskus katkeruudestaan eroon, kuten minä olen päässyt. :)
Mitä nyt ihan huviksesi kuittailet muille katkeruudesta. Mutta uskovaisten kultainen sääntöhän onkin, että älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon.
Hyviä ohjeita olet saanut, viisaana et niitä muille kerro. Silti et tiedä sananlaskun merkitystä. Varmaan olet Israelin ystäväkin. Kristus on lain täyttymys ja sen Kristuksen takia soditaan. Olet varmaan saanut kokea rukouksen voiman, kun kaikkea rukoilee niin totta tosiaan jotain joskus saakin, rukouksista huolimatta. Olihan sulla se kala siinä autossa? Ole tyytyväinen itseesi, ihaile pappeja ja leiki että mennyt maailma oli sitten ihanaa aikaa samalla kun nettiä näppäilet. Mieti itseksesi joskus missä ristiriidassa elät ja mieti miksi kristityt ovat ikäänkuin oppineet vaivihkaa kerjäämään omien tarkoitusperien saavuttamisesksi muilta rahaa ja miten vähän he itse antavat, muuta kuin virren veisuuta ja rukouksia. Se on Puhallus, eläköön raha ja markkinavoimat. Halleluja!
Kasvahan aikuiseksi ja lakkaa leikkimästä ikuista lasta, jolla on joka hetki Taivaan Isä joka suojelee ja jos ei Isä ehdi ni sit ne enkelit, ja ne ei sit suojele kuin hyviä ihmisiä. Semmosia kuin sä. Sen pituinen se. Tervetuloa vastuulliseen elämään... tai rukoile nyt Isältä voimaa että jaksat vastata tähän..ja mitähän se Isä vastaa... sä itsehän et tietty vastaa, kun sulla on Johdatus. Kun sä oot Hyvä Ihminen ja pääset Taivaaseen. Pidä raamatustasi kiinni.
Kuule, olen kasvanut vastuulliseksi aikuiseksi täällä maan päällä, jo kauan sitten. Taivasta varten haluan kuitenkin säilyä Jumalan lapsena. Raamattu on minulle tärkein kirja yhä edelleen, etkä sinä sitä asiaa voi muuttaa ilkeillä viesteillä.
Oikein hyvää elämää sinulle. Ei varmaan ole helppoa elää tuollaisessa katkeruudessa. :)